SCF 2013 Spring Edition: przedstawiciele Douglas na Forum

Perfumeria sieci Douglas

Perfumeria sieci Douglas

Douglas w 2012 roku otworzył 7 sklepów o łącznej powierzchni blisko 1,6 tys. mkw. Na 2013 rok planuje otwarcie kolejnych 6-8 sklepów.

Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce. Posiada łącznie więcej niż 100 salonów w ponad 50 miastach w kraju. Spółka wynajmuje ponad 28 tys. mkw. w centrach handlowych i przy ulicach największych miast.

Przedstawiciele sieci będą obecni podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. W trakcie marcowej edycji Forum zostaną wręczone nagrody dla najlepszych najemców centrów handlowych. Jury wyłoniło nominacje w 18 kategoriach. Sieć Douglas została nominowana do nagrody najlepszy brand w kategorii SCF Health & Beauty Retailer of the Year 2013.

Przypomnijmy, sieć Douglas oferuje w swoich perfumeriach ponad 70 marek dostępnych tylko w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford). Obok oferty marek kosmetycznych Douglas proponuje też usługi, m.in. Szkołę Makijażu, usługi spa, manicure i bezpłatne konsultacje makijażowe. Flagową i największą perfumerią sieci jest House of Beauty w warszawskiej Arkadii, o powierzchni 1,2 tys. mkw. Sieć zatrudnia blisko 1200 osób. Według badań AC Nielsen Douglas posiada udział w rynku perfumerii na poziomie 49 procent.

Właścicielem Douglas Polska jest Douglas Holding.

Więcej o planach i strategii spółki będzie można się dowiedzieć podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition. Wydarzenie odbędzie się 7 marca 2013 w Warszawie w Hotelu Hilton. Szczegółowe informacje na stronie scf.retailnet.pl

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016