Pepco: ekspansja na rynku polskim i słowackim

Pepco: docelowo 600 sklepów w Polsce

Pepco: docelowo 600 sklepów w Polsce

W lutym 2013 roku sieć Pepco powiększy się o kolejne 6 salonów.  W połowie lutego rozpocznie funkcjonowanie sklep Pepco w Krakowie, a na 19 lutego planowane jest otwarcie sklepu Pepco w Witkowie.

Pod koniec miesiąca nowe sklepy powstaną także w Ciechocinku, Gdańsku, Poznaniu (Galeria MM) i Legnicy (CH Ferio).

Z początkiem marca sieć Pepco będzie miała 415 sklepów w całej Polsce. Powstaną także nowe sklepy Pepco na Słowacji. 1 lutego rozpoczęły działalność pierwsze dwa salony w Zilinie, a na początku marca planowane są otwarcia dwóch nowych sklepów w Bratysławie.

– W tym roku planujemy uruchomić pierwszych 20 sklepów na terenie Słowacji. Tym samym rozpoczynamy naszą ekspansję w krajach CEE, którą będziemy prowadzić w kolejnych latach równocześnie z ekspansją na rynku polskim – mówi Marcin Stańko, dyrektor ds. operacyjnych Pepco Poland.

Pepco jest aktualnie największą odzieżową siecią handlową w Polsce. Obecnie ma ponad 400 sklepów. Do końca 2013 roku otworzy 80 nowych punktów, a w 2014 roku planuje mieć już w sumie 600 sklepów.

Za dynamiczną ekspansję sieć została nominowana do nagrody Retailer of the Year 2013 w kategorii Best Expansion. Nominację przyznało Jury, w skład którego wchodzą eksperci z największych firm badawczych i doradczych takich jak Jones Lang LaSalle, Savills, Cushman & Wakefield, BOIG, Colliers International.

Zwycięzców poznamy podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013, które odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska