Develop Investment: cztery nowe marki w ofercie Millenium Hall

Millenium Hall

Millenium Hall

– Komercjalizując Millenium Hall opieraliśmy się na polityce pozyskania wyróżniających się na europejskim rynku marek, które nie miały jeszcze swoich salonów w Rzeszowie. Ważne było dobranie najemców reprezentujących różne branże, aby zapewnić jak najszerszą ofertę. Udało się i zdobyliśmy wysoką pozycję wśród regionalnych klientów. Także dzięki wyjątkowej koncepcji Millenium Hall, które łączy w sobie funkcje zakupowe z działalnością kulturalną i społeczną. Aktywność niekomercyjna związała z nami stałą grupę lojalnych klientów i dodatkowo wyróżnia nas na rynku – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Tyczyński z działu komercjalizacji Millenium Hall.

Oprócz podstawowej części handlowej, w centrum znajdują się Europejska Galeria Sztuki oraz instytucje miejskie takie jak oddział urzędu miasta, poczta i punkt PGE, a także placówka Stowarzyszenia Siemacha. W kompleksie działa także 4-gwiazdkowy hotel Hilton Garden Inn Rzeszów.

Wkrótce w rzeszowskim centrum handlowym Millenium Hall pojawią się salony takich marek jak KiK, Italissima Home by Ewa Minge, La Vantil czy debiutująca na rynku marka LPP Sinsay.

Sieć KiK wynajęła lokal o powierzchni 463 mkw., Sinsay zajmie 400 mkw. powierzchni, Italissima Home by Eva Minge ok. 230 mkw. powierzchni, a La Vantil ok. 115 mkw.

Przypomnijmy, debiutującymi na Podkarpaciu markami obecnymi już w Millenium Hall są m.in. salony Grupy Inditex, Mango, Max Mara Weekend, Marella, LiuJo, Kazar, Intersport. W Millenium Hall otwarto także drugi w Polsce sklep Toys’R’Us. Ofertę uzupełniła także sieć kin Multikino, gdyż w Rzeszowie nie było w pełni cyfrowego kina.

Millenium Hall ma ponad 56,6 tys. powierzchni  GLA jest największym obiektem handlowym w regionie. W obiekcie znajduje się 250 sklepów i punktów usługowych. Obiekt należy do Develop Investment sp. z o.o.

Reklama

Galeria Jurajska