LPP: około 360 mln zł na rozwój sieci sklepów w 2013 roku

Salon House

Salon House

Spółka LPP w 2013 roku planuje przeznaczyć około 360 mln zł na rozwój sieci sklepów marek: Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Prognozowane zwiększenie powierzchni sprzedaży to 145 tys. mkw., co oznacza wzrost o 33 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Według wcześniejszych założeń spółka chciała przeznaczyć ok. 300 mln zł na nowe otwarcia.

W 2013 roku LPP zamierza osiągnąć rekordowe wyniki pod względem zysków i przychodów. Wyniki mogą wzrosnąć o 20-30 proc. rok do roku.

Po czterech kwartałach 2012 roku LPP miała 353,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, 455,7 mln zł zysku operacyjnego, około 1,83 mld zł zysku brutto ze sprzedaży i 3,2 mld zł przychodów

Przychody ze sprzedaży w sklepach sieci Reserved, Cropp Town, House i Mohito wzrosły w czwartym kwartale 2012 roku o 8,1 proc. W tym okresie w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 505,7 mln zł, a w placówkach Cropp prawie 170 mln zł. Z kolei w sklepach House sprzedaż wyniosła 138,9 mln zł, a w salonach Mohito 90,5 mln zł. Powierzchnia sieci sklepów w czwartym kwartale 2012 roku wzrosła o 37,9 tys. mkw. Spółka LPP na koniec roku 2012 dysponowała 1077 sklepami o łącznej powierzchni 433,9 tys. mkw.

Spółka LPP poinformowała, że zrealizowany w czwartym kwartale przyrost powierzchni sieci handlowych stanowił ponad 40 proc. przyrostu całorocznego.

Ponadto spółka przygotowuje się do otwarcia sklepów nowej marki Sinsay. 1 marca 2013 roku ruszy około 20 salonów tego brandu w różnych centrach handlowych m.in. w: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Poznaniu. Do końca marca sieć będzie liczyć 30 sklepów, dysponujących powierzchnią w przedziale 200-400 mkw. Bedą one pod tym względem zbliżone do sklepów Cropp i House.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska