Fabryka Formy: rusza nowa sieć klubów fitness

Klub Fabryka Formy

Klub Fabryka Formy

Fitness za rogiem sp. z o.o. to firma założona przez Fabrykę Formy SA oraz firmę Calypso Fitness SA. Głównym celem nowo powstałej sieci będzie otwieranie małopowierzchniowych klubów fitness, zwłaszcza w ogólnopolskich sieciach dyskontowych.

– Dzięki działalności, jaka została nakreślona w statucie firmy Fitness za rogiem, dostęp do profesjonalnych klubów fitness wyposażonych w nowoczesny sprzęt i opiekę doświadczonego personelu będzie o wiele prostszy niż obecnie.  Fitness za rogiem to rozwiązanie w dużym stopniu pionierskie na polskim rynku – wyjaśnia Ireneusz Sęk, prezes zarządu Fabryki Formy.

Nowo powstała spółka będzie skupiać się na klubach o wielkości od 250 do 300 mkw. Firma zakłada, że projekt może funkcjonować w dużych i małych miejscowościach, zarówno w lokalnych galeriach, sieciach dyskontowych, jak i w biurowcach czy retail parkach.

Obszar funkcjonowania firmy ograniczy się początkowo do Poznania i Warszawy. W tych miastach spółka ma zabezpieczone na razie dwie lokalizacje. Dwa pierwsze salony będą miały charakter pilotażowy i od ich powodzenia będą zależne plany dotyczące dalszej ekspansji.

– Naszym celem jest nie tylko zwiększanie świadomości, lecz przede wszystkim poziomu aktywności sportowej Polaków o różnym statusie majątkowym. Dzięki inwestycjom, jakich podejmie się spółka Fitness za rogiem, o wiele więcej osób będzie miało możliwość profesjonalnego poprawiania swojego zdrowia i kondycji  – podsumowuje Ireneusz Sęk.Obecnie spółka ma zarezerwowane dwie lokalizacje w Poznaniu i w Warszawie.

Fabryka Formy SA od 2009 r. prowadzi działalność w obszarze Fitness&Wellness. Od 2011 r. jest notowana na rynku NewConnect jako jedyna sieć klubów fitness w Polsce. Przyjęty model biznesowy zakłada budowę profesjonalnych centrów fitness pod nazwą Fabryka Formy.

Obecnie spółka prowadzi placówki m.in. w Galerii Mallwowej w Skórzewie koło Poznania, w Cinema City Kinepolis  w Poznaniu, w Galerii Sucholeskiej w miejscowości Suchy Las oraz w Galerii Green Point w Poznaniu. W planach spółki jest otwieranie kolejnych salonów.

Najnowsza prognoza w zakresie przychodów netto ze sprzedaży spółki Fabryka Formy SA przekracza 5,856 mln zł, z kolei wskaźnik amortyzacji kształtuje się na poziomie 0,72 mln zł. Roczny raport okresowy za 2012 r. zostanie opublikowany przez spółkę 29 maja 2013 r.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016