Galeria Mazovia: wysokie wyniki odwiedzalności płockiego centrum

Galeria Mazovia

Galeria Mazovia

Galeria Mazovia w Płocku podsumowała 2012 rok. Płockie centrum handlowe zanotowało wysokie wyniki, zarówno w zakresie odwiedzalności obiektu, gdzie w stosunku do roku poprzedniego odnotowano 13 proc. wzrost, jak i obrotów.

Ponad 14 proc. wzrost obrotów najemców pozwala zaliczyć mijający rok do bardzo udanych. Galeria Mazovia funkcjonuje na płockim rynku od trzech lat, w swojej bliskiej okolicy ma dwie konkurencyjne galerie handlowe.

– Każdy kwartał 2012 roku generował regularne wzrosty obrotów i odwiedzalności. Uzyskanie więc tak doskonałego wyniku końcowego nie jest dla nas zaskoczeniem. Takich wzrostów nie osiąga się jednorazowymi akcjami, ale konsekwentną i bardzo wymagającą strategią zarządzania. Skuteczne działania marketingowe, błyskawiczne reagowanie na zmiany i potrzeby lokalnego rynku oraz bliska współpraca z najemcami przyniosły oczekiwane efekty – mówi Krzysztof Kopytowski, dyrektor Galerii Mazovia.

– Strategia na rok 2012 była nastawiona na ugruntowanie pozycji lokalnego lidera centrów handlowych. Zamiar ten został zrealizowany z sukcesem, co pozwala na postawienie kolejnego celu. W roku 2013 będzie to dalszy rozwój Galerii Mazovia, poprzez jej częściową rekomercjalizację. W najbliższym czasie pojawią się nowe, uznane marki, w większości unikalne w skali miasta i regionu. Cieszy nas również to, że wyniki uzyskane w pierwszym miesiącu 2013 roku potwierdzają, stabilny trend wzrostowy naszego centrum handlowego.

Galeria Mazovia to największa w Płocku galeria handlowa o powierzchni całkowitej około 54,5 tys. mkw., w tym 28 tys. mkw. powierzchni najmu. W obiekcie mieści się ponad 110 salonów znanych polskich i międzynarodowych marek – Zara, Stradivarius, H&M, Media Markt, Grupa LPP – oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016