Triumph: kilka sklepów w 2013

Salon Triumph

Salon Triumph

Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Obecnie istnieje łącznie 2,1 tys. salonów z bielizną Triumph w tym sklepów własnych, franczyzowych oraz partnerskich.

Firma jest obecna w ponad 120 krajach oferując swoje kluczowe marki: Triumph, sloggi, Valisère i HOM.

W Polsce sieć składa się z około 160 salonów. Zarząd Triumph International Polska sp. z o.o. kontynuuje dalszą ekspansję na polskim rynku.

– Ten rok rozpoczęliśmy od otwarcia salonu w Warszawie w centrum handlowym Złote Tarasy. W planach jest uruchomienie sklepu w Katowicach. Salon ruszy w marcu w Centrum Handlowym Silesia City Center – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Agnieszka Siebauer – Osman, Triumph International Polska sp. z o.o.

Spółka ostatnio przedłużyła także umowę najmu z Galerią Wisła w Płocku. Umowę podpisano do końca grudnia 2016 roku. Najemca pozostanie na pierwszym piętrze Galerii Wisła na powierzchni blisko 80 mkw. Triumph obecny był w tenant-mixie obiektu od samego początku jego funkcjonowania, tj. od listopada 2008 roku.

– Galeria Wisła pozostaje jedyną galerią handlową w Płocku, która w ofercie posiada kolekcje sieci Triumph. To kolejny najemca, który zdecydował się przedłużyć działalność w obiekcie,  wciąż pozostającym najchętniej odwiedzanym centrum handlowym w regionie– komentuje Łukasz Tomczak, reprezentujący inwestora galerii – Caelum Development.

Marka Triumph posiada ponad 120-letnią tradycję. Manufaktura założona w południowych Niemczech przekształciła się w jedną z czołowych firm produkujących bieliznę. Dziś marka ma globalny zasięg. Obecnie salony firmy znajdują się w ponad 120 krajach na całym świecie.

Na polskim rynku marka Triumph jest obecna od ponad 40 lat. Większość salonów to placówki franczyzowe. Sklepy własne marki znajdują się m.in. w łódzkiej Manufakturze, Galerii Łódzkiej, Pasażu Łódzkim, Złotych Tarasach w Warszawie, w CH Focus Mall w Piotrkowie.

Reklama

Galeria Jurajska