Fashion House Sosnowiec
Fashion House Sosnowiec

2012 rok był okresem wzrostu odwiedzalności i obrotów centrów ouletowych Fashion House Outlet należących do Polonia Property Fund, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.

Dobre wyniki dotyczą trzech obiektów Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu, Warszawie i Gdańsku.

– Od początku działania wszystkich naszych centrów obserwujemy wzrost  wskaźnika  footfall, a najemcy stale notują dobre wyniki sprzedaży. W grudniu 2012 odwiedziła nas rekordowa liczba klientów – odwiedzalność wzrosła blisko o 15 proc. w stosunku do grudnia poprzedniego roku – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management.

Wzrost odwiedzalności przełożył się również na rekordową sprzedaż. Przykładowo obroty Fashion House Sosnowiec wzrosły o około 10 proc. w stosunku do grudnia zeszłego roku.

–  Przychody ze sprzedaży w Salonie Simple w Sosnowcu za grudzień 2012 były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o ponad 26 proc. Jednocześnie odnotowaliśmy bardzo silne wzrosty parametrów jakościowych pracy. Takie sukcesy są wypadkową wielu czynników: bogatej oferty  (cenowej i produktowej) oraz wewnętrznych procesów usprawniających i pobudzających działania sprzedażowe – mówi Barbara Węglarz, Dyrektor ds. sprzedaży Simple Creative Products SA.

Zadowolenia z obecności w obiekcie w Sosnowcu nie kryje także Agnieszka Miciak, Area Manager sieci Vero Moda – Jesteśmy zadowoleni z funkcjonowania naszego salonu w Centrum Fashion House Sosnowiec,   w tym sklepie mamy obroty na zadowalającym poziomie oraz wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

– Z roku na rok rośnie zainteresowanie towarem o obniżonych cenach – zauważa Justyna Chendowska, regionalny kierownik sprzedaży, sieci obuwniczej Wojas – Dzięki temu sklep Wojas zlokalizowany w Fashion House Sosnowiec cieszy się ogromną odwiedzalnością, o czym świadczą grudniowe wyniki sprzedażowe. W stosunku do grudnia 2011 roku sprzedaż wzrosła aż o 71 proc. To, co przyciąga do salonu,  to wysokiej jakości obuwie w atrakcyjnych cenach.

Poza sieciami odzieżowymi i obuwniczymi obecnymi w Fashion House Sosnowiec wzrost obrotów odnotowały także inne branże. Również przedstawiciele Home & Cook – salonu oferującego artykuły wyposażenia domowego pozytywnie podsumowują grudniową sprzedaż.

– Bardzo dobre wyniki są wypadkową dwóch czynników: zaangażowania FH Sosnowiec w działania marketingowe powodujące dużą frekwencję klientów oraz sklepu Home & Cook w przygotowanie dobrej oferty, adekwatnej do pory roku, dającej klientowi szeroką możliwość wyboru sprzętu małego AGD w bardzo korzystnej cenie. Patrząc na sprzedaż w grudniu, możemy wyciągnąć wnioski, iż nasi klienci dużym uznaniem darzyli szczególnie marki Premium takie jak KRUPS ( ekspresy do kawy) oraz Lagostina (profesjonalne garnki i patelnie z 25 letnią gwarancją). Ten wysokiej klasy sprzęt można znaleźć w naszym sklepie w bardzo konkurencyjnych cenach – twierdzi  Karol Turek dyrektor sprzedaży detalicznej Home&Cook.

Właścicielem  sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Peakside Polonia Property Funds. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa,  Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został  w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W  październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później  w Piasecznie koło Warszawy.