Jupi Park
Jupi Park

Sieć sal zabaw Jupi Park planuje w 2013 roku otwarcie nowych lokali m.in. w Warszawie, Kłodzku, Przemyślu, Poznaniu i Lublinie. Właściciel sieci – spółka Wonder World stawia głównie na duże miasta i planuje ekspansję zarówno w istniejących, jak i planowanych obiektach handlowych.

Lokale sieci w mniejszych miejscowościach mają powierzchnię od 100 do 150 mkw. Sale w większych miastach są wielkości od 300 do 500 mkw.

W roku ubiegłym uruchomiono dwie nowe placówki – w Galerii Świdnickiej (ok. 100 m kw.) oraz Odrzańskich Ogrodach w Kędzierzynie Koźlu (ok. 200 m kw.). W planach są kolejne otwarcia.

– Do połowy roku 2013 planujemy otwarcia kolejnych sal zabaw w Warszawie w Factory Annopol,  Kłodzku w Galerii Twierdza II, Przemyślu w Galeria Sanova oraz w Poznaniu w Centrum Auchan. Do końca roku 2013 zostanie także uruchomiona sala w Lublinie- Galeria Atrium. Starannie wybieramy kolejne lokalizacje, decydując się na obecność w centrach prorodzinnych, którym zależy na stworzeniu wyjątkowego miejsca dla dzieci i ich rodziców. Tworząc kolejne punkty Jupi Park koncentrujemy się na zachowaniu standardów konceptu bajkowych sal zabaw. Dlatego skupiamy się na wysokiej jakości wyposażenia oraz świadczonych usług w każdym nowym parku rozrywki, a nie na ilości punktów należących do sieci – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tina Tulińska, Brand Manager Jupi Park, Wonder World sp. z o.o.

Spółka wybiera na swoje place zabaw zarówno miejsca położone w istniejących centrach handlowych o ugruntowanej pozycji jak i w realizowanych bądź planowanych obiektach handlowych.

– Bez znaczenia pozostaje dla nas, czy centrum handlowe już istnieje, czy też dopiero znajduje się w budowie. Istotne jest natomiast, czy galeria wpisuje się w koncept centrum rodzinnego i zależy jej na stworzeniu wyjątkowego miejsca dla dzieci. Jeśli dane centrum handlowe widzi wśród swoich klientów świadomych rodziców w wieku 25-35 lat i zależy mu na ułatwieniu zakupów tej grupie docelowej oraz chce wyjść naprzeciw jej oczekiwaniom, to z pewnością dojdziemy do porozumienia. Patrząc na liczbę ofert docierających do nas, dużą chęć do współpracy ze strony centrów handlowych sądzę, że nasz koncept jest pożądany przez twórców takich centrów. Również widoczne jest zadowolenie rodziców, którzy chwalą sobie sale zabaw nie będące zwykłymi przechowalniami dla dzieci.

Jupi Park to obecnie sześć sal zabaw w pięciu miastach. Lokale powstają w dużych galeriach lub kompleksach rozrywkowych. Dwa punkty znajdują się w Silesia City Center w Katowicach, po jednym w Galerii Malta w Poznaniu i w Silver Screen Łódź. Od końca 2012 roku także mieszkańcy mniejszych miejscowości (do 65 tys. mieszkańców) mogą skorzystać z oferty sieci m.in. w Galerii Świdnickiej w Świdniku oraz CH Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie Koźlu.

Wszystkie sale zabaw są własnością spółki Wonder World. Na razie, jak podkreśla zarząd spółki, ze względu na dbałość o jakość usług oraz prestiż marki, firma nie oferuje franczyzy.