Apsys Polska: wirtualne przymierzalnie po raz pierwszy w Polsce

Wirtualna przymierzalnia

Wirtualna przymierzalnia

Pierwsze wirtualne przymierzalnie wkrótce pojawią się w pięciu centrach handlowych zarządzanych przez Apsys Polska. Pierwsza zacznie działać w marcu w Centrum Janki koło Warszawy, a kolejne w CH 3Stawy w Katowicach, Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, CH Platan w Zabrzu oraz Pasażu Łódzkim.

– Wirtualne przymierzalnie pojawiły się na rynkach zagranicznych na początku zeszłego roku, ciesząc się olbrzymim zainteresowaniem klientów, sklepów oraz mediów. Zostały również zaprezentowane podczas ostatniej edycji London Fashion Weekend, jednej z największych imprez modowych świata. Ogromnie cieszymy się, że jako pierwsi w Polsce możemy udostępnić je naszym klientom. Jesteśmy przekonani, że dzięki wirtualnym przymierzalniom zakupy w zarządzanych przez nas centrach handlowych staną się jeszcze przyjemniejsze i bardziej efektywne – powiedziała Katarzyna Najdzik, marketing manager Apsys Polska, firmy zarządzającej m.in. Centrum Handlowym Janki.

Specjalnie zaprojektowane stanowiska wyposażone w 52-calowe ekrany oraz zaawansowane technologicznie kamery z czujnikami 3D staną w pasażach centrów handlowych, umożliwiając klientom  wirtualne przymiarki ubrań.

Tzw. magiczne lustra działają w oparciu o specjalne sensory rozpoznające głębię przestrzeni, dzięki czemu sylwetka osoby korzystającej z przymierzalni jest na bieżąco rejestrowana i analizowana. Następnie na obraz z kamery nakładane są zdjęcia wybranych elementów odzieży, które dopasowują się do sylwetki na ekranie. Ruch postaci jest animowany wraz z poruszaniem się przymierzającego.

Osoby korzystające z wirtualnych przymierzalni w jednym miejscu będą miały dostęp do bazy blisko 1000 artykułów z najnowszych kolekcji wszystkich sklepów odzieżowych z całego centrum handlowego. System pozwala na dowolne konfigurowanie ze sobą elementów garderoby różnych marek i tworzenie indywidualnych zestawów, co zdecydowanie ułatwi i przyśpieszy podjęcie decyzji zakupowej. Klient na bieżąco będzie informowany o marce i cenie przymierzanych ubrań, będzie miał także możliwość wydrukowania listy zakupów zawierającej informacje ułatwiające dokonanie rzeczywistego zakupu w sklepie, tj. nazwa sklepu i artykułu, numer identyfikacyjny, cena oraz informacja o ewentualnym rabacie.

Wirtualne przymierzalnie umożliwiają również natychmiastowe konsultowanie swoich planów zakupowych ze znajomymi za pośrednictwem maila i portali społecznościowych. Zdjęcie skomponowanej stylizacji będzie można wysłać na dowolny adres mailowy lub opublikować na profilu na facebook.com.

Apsys Group to deweloper, operator i globalny zarządca wielofunkcyjnych centrów handlowych i powierzchni rozrywkowych na rynku polskim i francuskim. Firma zapewnia kompleksową obsługę centrów, począwszy od zarządzania umowami najmu, przez tworzenie strategii marketingowych, po techniczne utrzymanie obiektów.

Apsys zrealizował m.in. Manufakturę w Łodzi, powstałą dzięki największej rewitalizacji budynków pofabrycznych w Europie. Prowadzi także działalność zarządczą dla 14 centrów handlowych o łącznej powierzchni 600 tys. mkw.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska