Bartosz Kujawski, dyrektor departamentu nieruchomości Piotr i Paweł SA

Podczas marcowej edycji Shopping Center Forum spółka Piotr i Paweł otrzymała nagrodę dla najlepszego najemcy w kategorii SCF FMCG Retailer of the Year 2013. Statuetkę odebrał Bartosz Kujawski, dyrektor departamentu nieruchomości Piotr i Paweł SA.

– W imieniu zarządu i wszystkich pracowników spółki chciałem podziękować za otrzymane wyróżnienie. Ta nagroda jest dla nas wyrazem uznania ze strony wynajmujących jako dla cenionego najemcy i dobrego partnera biznesowego – powiedział Bartosz Kujawski..

– Nasz sposób zarządzania opiera się głównie na potencjale i wiedzy ludzi i jest to najbardziej skuteczne narzędzie w realizacji celów w zmieniającej się, konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Zapewniamy klientowi najlepszy wybór asortymentu przy jednoczesnym zapewnieniu konkurencyjności cenowej. Co więcej, nieustannie podążamy za zmieniającymi się potrzebami konsumentów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła są takie czynniki jak nasza logistyka oraz franczyza. W roku 2013 chcielibyśmy skupić się na pozyskiwaniu nowych franczyzobiorców i otwieraniu kolejnych sklepów franczyzowych. Wśród umów, podpisanych w ostatnim czasie, na kolejne lata znajdują się umowy  najmu powierzchni m.in. w Warszawie (Art. Norblin i Royal Wilanów) oraz w Gdańsku (Forum Radunia).

– Planujemy otwarcia supermarketów wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał przy czym strategia naszego rozwoju nie ogranicza się tylko do centrów handlowych. W każdym jednak przypadku zwracamy szczególną uwagę na to, aby  wszyscy nasi klienci mogłi dokonywać zakupów w maksymalnie komfortowych warunkach.

– Lokalizacje, które rozpatrujemy pod kątem budowy nowych  supermarketów Piotr i Paweł, zawsze są poddawane wnikliwej analizie. Biorąc pod uwagę nasze wymagania i standard jaki chcemy zaoferować naszym klientom, wybór dobrych lokalizacji nigdy nie należał do najprostszych. W pierwszej kolejności skupiamy się na rozwoju w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, jednak dopuszczamy możliwość powstawania naszych placówek także w innych, mniejszych, ale atrakcyjnych miejscowościach.

– Najbliższe trzy otwarcia będą miały miejsce odpowiednio w Skórzewie p/Poznaniem w Galerii Mallwowa, Konstancin Jeziorna przy ul Warszawskiej oraz w City Center w Poznaniu – dodał Bartosz Kujawski.

Piotr i Paweł SA to poznańska spółka, która prowadzi sieć supermarketów. Sklepy umiejscowione są w największych metropoliach i miastach średniej wielkości. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje ponad 90 delikatesów. Średnia powierzchnia sprzedażowa supermarketów Piotr i Paweł wynosi 1,1 tys. mkw. Spółka od 2003 roku prowadzi sprzedaż internetową.