Butik Wólczanka

– Najwięcej w 2013 roku uruchomimy sklepów sieci Wólczanka. Będzie to około 8-9 lokalizacji. Zresztą to jest ewenement, ponieważ nie jest to biznes o bardzo dużej skali. Jednak Wólczanka za zeszły rok odnotowała  najlepsze wyniki w historii. Powierzchnia otwieranych sklepów wynosi od 30 mkw. do 40 mkw. – powiedział portalowi Retailnet Grzegorz Pilch, prezes zarządu Vistula Group SA.

– Ponadto odtworzymy 6 sklepów Vistula, około 4-5 salonów W.Kruk oraz jeden projekt Deni Clear. Sieć Deni Clear rozwijamy głównie przez franczyzę. Natomiast w tym roku otworzymy jeden salon własny w warszawskim centrum handlowym.

– Jeśli chodzi o strategię lokalizowania naszych punktów to interesują nas miasta powyżej 100 tys. mieszkańców. Mieliśmy próby otwarć salonów naszej ekskluzywnej marki jubilerskiej W.Kruk w mniejszych centrach handlowych. Jednak według mnie nie jest jeszcze czas i miejsce do rozwoju w takich lokalizacjach. Na pewno poczekamy dwa lata żeby uderzyć w ten segment stutysięcznych miast. Dzisiaj się koncentrujemy na dużych miastach powyżej 100 tys. Szukamy lokalizacji nawet w tak nasyconych powierzchnią handlową miastach, jak Warszawa – dodał Grzegorz Pilch.

Spółka Vistula jest właścicielem sieci salonów marek odzieżowych Vistula, Wólczanka, Deni Clear oraz sklepów jubilerskich W.Kruk. Obecnie Vistula zarządza siecią 260 salonów. Spółka dla marek W.Kruk, Wólczanka i Vistula prowadzi sklep internetowy.