Alma Market: nowe delikatesy m.in. w Warszawie, Olsztynie, Gdyni i Krakowie

Delikatesy Alma

Delikatesy Alma

Przedstawiciele spółki Alma Market, poinformowali, że w 2013 roku spółka planuje otwarcie 8 nowych sklepów.

Jak już informowaliśmy, na nowe inwestycje firma przeznaczy 20 – 25 mln zł. Środki na ekspansję mają pochodzić z amortyzacji.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, nowe sklepy pojawią się m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdyni i Olsztynie.

Potwierdziła się również informacja o planowanym otwarciu w warszawskim Domu Mody Klif. Otwarcie zaplanowano na kwiecień 2013. Sklep Almy wiosną pojawi się także w Klifie w Gdyni, a w lipcu w Centrum Handlowym Alfa w Olsztynie.

Przedstawiciele spółki poinformowali także o nowych sklepach w Starej Papierni w Konstancinie Jeziornej oraz w Wilanów Office Center. Na październik z kolei zaplanowano otwarcie w Krakowie przy ulicy Francesco Nullo.

Zapowiedziane otwarcia, to jak poinformowali przedstawiciele spółki, jedynie plany, a o otwarciach spółka zamierza informować na bieżąco.

Spółka Alma Market co roku otwiera od 2- 5 nowych delikatesów. W minionym roku Alma uruchomiła dwie nowe placówki. Spółka otwiera zarówno lokale własne, jak i wynajmuje powierzchnie w centrach i galeriach handlowych.

Do Alma Market SA należy 35 delikatesów Alma oraz około 80 sklepów i stoisk sieci Krakowski Kredens. Delikatesy Alma zlokalizowane są w największych polskich miastach. Oferują ponad 60 tys. produktów. Wyróżnikiem sklepów są stoiska typu shop-in-shop umiejscowione w każdych delikatesach oraz szeroki wybór produktów importowanych na wyłączność – firma posiada ich w sumie w ofercie około 3 tys. Dopełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy alma24.pl, który działa na terenie 15 polskich miast.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska