Michał Kałużyński, wiceprezes zarządu Redan SA

Pierwszy na Dolnym Śląsku i trzeci w Polsce salon sieci Gap zacznie działać 20 marca 2013 roku w DH Renoma we Wrocławiu.

– Gap wybiera swoje lokalizacje starannie, muszą one zapewnić nie tylko stały przepływ znaczącej liczby kupujących, ale również odpowiedni poziom prestiżu samego centrum. We Wrocławiu jest to właśnie DH Renoma, w Warszawie CH Arkadia, a w Katowicach Silesia City Center. Jak widać, w naszej branży podpisanie umowy z salonem Gap nie jest codziennością – mówi Michał Świerczyński, partner i szef działu retail w Griffin Group.

– Jesteśmy zatem przekonani, że wrocławianie chętnie odwiedzą DH Renoma, aby poznać ofertę tej marki.

Salon Gap znajdzie się na parterze DH Renoma, zajmując lokal o powierzchni 685 mkw.

Inną znaną marką, która od niedawna działa w DH Renoma jest salon Hugo Boss. – W tym przypadku mamy do czynienia z powrotem do Wrocławia – w ostatnim czasie w naszym mieście nie było sklepu tej firmy. Proponuje ona ubrania zarówno na bardziej eksluzywne okazje, jak i do codziennego noszenia – dodaje Świerczyński.

Amerykańska sieć  Gap to jedna z najpopularniejszych globalnych marek odzieżowych i największa tego typu sieć handlowa w USA. Oferuje ubrania casual dla całej rodziny, od niemowląt po ludzi dojrzałych, w tym także stroje ciążowe. Posiada sieć ponad 3,3 tys. sklepów na całym świecie.

Marka zadebiutowała na polskim rynku jesienią 2011 r. Pierwszy w Polsce salon Gapa pojawił się w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Markę wprowadziła na polski rynek firma Ultimate Fashion – spółka zależna Grupy Empik Media & Fashion Group.