Wojciech Czernek, Toys”R”Us
Wojciech Czernek, Toys”R”Us

Firma Toys”R”Us planuje wzmożoną ekspansję na polskim rynku. Obecnie działają trzy sklepy sieci w centrach handlowych w Gdańsku, Rzeszowie i Warszawie. Tylko w 2013 roku Toys „R” Us Poland sp. z o.o. chce otworzyć 5 nowych punktów sprzedaży.

– Chcemy zbudować w Polsce całą sieć sklepów Toys”R”Us. Nasz kraj jest na tyle dużym i obszernym rynkiem, że umożliwia zbudowanie dużej sieci. Pierwszym etapem naszej ekspansji jest stworzenie sieci około 20 sklepów. Będą one rozmieszczone w dużych miastach – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce.

– Ten etap strategii chcielibyśmy już mieć za sobą w 2015 roku. W 2013 roku chcemy otworzyć 5 punktów sprzedaży. Kolejne będą powstawać w 2014 i 2015 roku. Pragniemy utrzymać duże tempo rozwoju w naszym kraju. Póki co targetujemy się też na większe miasta, choć jest to pojęcie względne. Chcemy posiadać w stolicy więcej sklepów – dodaje.

Dyrektor zarządzający firmy z rozmowie z naszą redakcją stwierdził, że możliwe są również otwarcia salonów w średnich miastach. Przy kolejnych otwarciach firma będzie się kierować także rozpoznawalnością marki w danym regionie.

– Oczywiście przyglądamy się też nieco mniejszym rynkom. Taką okazję stworzyła nam  placówka funkcjonująca  w Rzeszowie. To miasto nie mieści się w ścisłej czołówce największych miast, ale tam na przykład marka Toys”R”Us ma bardzo dużą rozpoznawalność – twierdzi Wojciech Czernek.

– Wciąż uczymy się polskiego rynku, a każdy miesiąc przynosi nam nowe doświadczenia i wiadomości. Mamy w tej chwili tylko jeden sklep, który działa przez cały rok. Więc za wcześnie by dokonywać jakichkolwiek porównań – dodaje dyrektor zarządzający Toys”R”Us w Polsce.

Toys”R”Us Poland sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów Toys”R”Us znajdujących się w Centrum Handlowym Auchan w Gdańsku (ok. 2 tys. mkw. pow.), w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie (ok. 2 tys. mkw. pow.) oraz w Centrum Handlowym Millenium Hall w Rzeszowie (ok. 1,3 tys. mkw. pow.).

Poza produktami dla dzieci znanych i renomowanych wytwórców, firma w swoich salonach oferuje także artykuły własnych marek tj.: Babies”R”Us, Air Zone, Avigo, Bruin Infant, Bruin Preschool, Dream Dazzlers, Edu Science, Fast Lane, Home Depot, Just Like Home, Pavilion, Play On, Sizzlin’ Cool, Stats, Totally Me!, TM!, True Heroes, Universe of Imagination, You & Me.