Kazar Footwear: plany ekspansji zagranicznej

Kazar

Kazar

Firma Kazar Footwear sp. z o.o., właściciel sieci salonów obuwniczych Kazar, oprócz planowanej ekspansji na polskim rynku, zamierza otwierać sklepy także w innych krajach, szczególnie należących do Unii Europejskiej.

– Stworzyliśmy platformę franczyzową do budowania relacji z partnerami poza granicami naszego kraju. Szukamy rynków na terenie Unii Europejskiej, a szczególnie w Strefie Schengen. Interesujący wydaje się np. rynek austriacki, ale jesteśmy zainteresowani ekspansją także w Rosji, Irlandii, na Ukrainie czy w Wielkiej Brytanii – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Maja Gawrońska, New Market Development and Expansion Director, Kazar Footwear sp. z o.o.

Spółka zamierza prowadzić i rozwijać sieć sprzedaży na zagranicznych rynkach przy pomocy jednego operatora na danym terytorium oferując mu licencję master franczyzobiorcy.

– Nie chcemy zmieniać naszej oferty i kolekcji dlatego szukamy przede wszystkim takich rynków, gdzie styl i moda są zbliżone do preferencji polskiego klienta naszych sklepów – dodaje Maja Gawrońska.

Obecnie Kazar posiada 44 salony sprzedaży  ( w tym 6 sklepów typu outlet) zlokalizowane na terenie całego kraju. W 2013 roku spółka odda do użytku około 750 mkw. nowej powierzchni handlowej. Pierwszy nowy salon w tym roku został otwarty w marcu w centrum wyprzedażowym Factory Annopol w Warszawie. Kolejne powstaną w rozbudowywanym Centrum Handlowym Wzgórze w Gdyni, Galerii Katowickiej, Galerii Amber w Kaliszu oraz w Poznań City Center.

Średnia powierzchnia sklepów sieci ma około 150 mkw. Pomimo tego, iż najbliższe otwarcia zaplanowano głównie w nowo powstających centrach i galeriach handlowych, to przedstawiciele spółki podkreślają, że nie wykluczają inwestycji w już funkcjonujących obiektach.

W ofercie Kazar znajduje się modowe obuwie damskie i męskie, oraz dodatki takie jak torebki i paski.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016