LPP: 12 nowych sklepów Sinsay w maju i czerwcu 2013

Kolekcja Sinsay

Kolekcja Sinsay

Sinsay, najnowsza marka stworzona przez Grupę LPP realizuje plan ekspansji na polskim rynku. W kwietniu 2013 roku spółka uruchomi 12 nowych sklepów. Na dwa kolejne miesiące także zaplanowano  ilkanaście otwarć.

8 maja 2013 ruszy sklep w inowrocławskiej Galerii Solnej, 15 maja w Centrum Handlowym Zakopianka w Krakowie, 26 maja w Galerii Echo w Kielcach, 28 w katowickiej Silesii, a 30 maja w Galerii Jastrzębie w Jastrzębiu- Zdrój i w Kościerzynie.

Podobna liczba sklepów zostanie oddana do użytku także w czerwcu tego roku. 1 czerwca ruszy salon w Centrum Handlowym Jantar w Słupsku, 18 czerwca w Centrum Alfa w Olsztynie, 21 czerwca w CH Turzyn w Szczecinie, 28 w Agorze Bytom, a w ostatni dzień czerwca w Galerii Piastów w Legnicy.

– Sieć ma rozwijać się bardzo dynamicznie. Już w drugim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski, w całym zaś roku 2013 ma powstać ich około 50. Na początku drugiego kwartału 2013 roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki Sinsay – poinformowała Marta Tyborska, reprezentująca markę Sinsay, LPP SA.

Przypomnijmy, pierwsze sklepy Sinsay ruszyły z początkiem marca 2013 roku. Obecnie w ramach sieci działa 13 salonów zlokalizowanych tylko w największych centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw.

Marka Sinsay skierowana jest do dziewcząt w wieku 15-24. Niewątpliwym atutem marki, jak podkreślają przedstawiciele sieci, będą przystępne ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-Shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów.

Właścicielem brandu jest spółka LPP SA do której należą także takie marki jak Reserved, Cropp, House oraz Mohito.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016