TK Maxx: będzie więcej sklepów

– Obecnie naszym najmocniejszym kanałem dystrybucji pod względem wzrostów jest internet. Sklepy internetowe marek Vistula, Wólczanka i W.Kruk. odnotowują kilkakrotne wzrosty z roku na rok. Dynamika tego kanału jest na tyle duża, że stanowi już kilka procent całego budżetu sprzedaży – powiedział portalowi Retailnet Grzegorz Pilch, prezes zarządu Vistula Group SA.

– Marka Vistula i Wólczanka mają już ugruntowaną pozycję pod względem sprzedaży przez internet. Dlatego inwestujemy i stawiamy na rozwój tego kanału dystrybucji. Można powiedzieć, że powoli e-commerce staje się konkurencją dla regularnego handlu – dodał Grzegorz Pilch

Vistula Group S.A. zajmuje się rozwojem następujących marek: Vistula – działająca na rynku od 1967 roku, W.Kruk – marka reprezentująca tradycyjne jubilerstwo o rodowodzie sięgającym 1840 roku, Wólczanka – marka istniejąca od 1948 roku, występuje na rynku jako butik z ofertą koszul męskich, w tym także ekskluzywnej linii submarki Lambert oraz Deni Cler Milano – marka wywodząca się z Mediolanu, zarządzana przez spółkę zależną DCG S.A., oferująca luksusową odzież dla kobiet.

Obecnie Vistula zarządza siecią 262 salonów (75 Vistula, 73 Wólczanka, 80 W.Kruk oraz 34 sklepy Deni Cler). Spółka dla marek W.Kruk, Wólczanka i Vistula prowadzi sklep internetowy.

W 2012 roku przychody ze sprzedaży grupy Vistula wyniosły 395,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w roku 2011 o 7,8 mln zł (2 proc.).