CDRL: dobry marzec dla sieci salonów Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo

Spółka CDRL SA, właściciel marki odzieżowej Coccodrillo kontynuuje rozbudowę sieci swoich salonów. W 2012 roku firma uruchomiła na terenie Polski dziewiętnaście nowych butików. Natomiast w pierwszym kwartale bieżącego roku powstało ich jedenaście.

– Na ten dobry wynik niewątpliwie wpływ miały skumulowane działania CDRL w marcu, kiedy otwartych zostało dziesięć nowych salonów. Obecnie dla firmy to rekordowy wynik.  Nowe salony tradycyjnie znajdują się w dużych i średnich miastach, w liczących się centrach handlowych oraz przy głównych ulicach.Zostały one uruchomione w Lublinie, Radomiu, Świdniku, Wołominie i Olkuszu. Kolejne powstały w Żyrardowie, Nowym Dworze Mazowieckim, Sanoku, Kępnie, Kole i Żarach – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

Znaczny wzrost dynamiki rozwoju sieci Coccodrillo, jak poinformowali przedstawiciele sieci, wynika między innymi z przyjętej strategii.

– Postanowiliśmy zintensyfikować współpracę z partnerami zainteresowanymi prowadzeniem własnych sklepów w oparciu o franszyzę – komentuje Dworczak

– Nasza oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem, co obecnie przekłada się na wyraźny wzrost liczby salonów pod szyldem Coccodrillo.  W planach spółka ma już otwarcie kolejnych butików. W kwietniu klienci będą mogli odwiedzić placówki w śląskich Żorach oraz małopolskim Chrzanowie. Kolejne otwarcia to salony w Warszawie w Galerii Handlowej Rembielińska i na Tarchominie oraz w Mrągowie – dodaje.

Obecnie sieć Coccodrillo liczy 178 butików. Czyni ją to jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku odzieży dziecięcej. Marka jest dostępna także on – line. Sklep internetowy sklep coccodrillo.pl działa od listopada 2010 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016