Martes Sport: przygotowania do wdrożenia nowych rozwiązań e-commerce

Sklep internetowy

Sklep internetowy

Martes Sport – sieć sklepów sportowych – pracuje nad wdrożeniem nowoczesnych technologii e-commerce. Zakończenie prac jest przewidziane na koniec drugiego kwartału 2013 roku.

Wdrożenie przeprowadzi agencja interaktywna Lizard Media z Bielska-Białej, która opracowuje pomysły na to, jak pokazać online blisko 27 tys. mkw. powierzchni handlowej sklepów, którą dysponuje sieć Martes Sport.

Zmiany polegają na stworzeniu kompleksowej strategii e-commerce, przez interaktywne prototypy oraz testy z użytkownikami, wdrożenie i wsparcie rozwiązań, aż po e-mail marketing i inne narzędzia wspierające sprzedaż internetową.

– Celem projektu jest zwiększenie ruchu i sprzedaży w sklepie oraz wzrost lojalności klientów. Nasze produkty są nowoczesne i technologicznie zaawansowane. Chcemy, żeby również nasz wizerunek internetowy odzwierciedlał postęp technologiczny w produkcji akcesoriów sportowych – mówi Jarosław Gewinner, specjalista ds. reklamy w Martes Sport.

Wdrożenie ma ułatwić nawigację podczas zakupów online i skrócić ścieżkę dostępu do konkretnych produktów. Wprowadzone zostaną mechanizmy filtrowania. Na stronie pojawią się bardziej wyczerpujące opisy i specyfikacje produktów wraz z dokładnymi zdjęciami. Ma to, jak podkreślają przedstawiciele sieci, kluczowe znaczenie podczas zakupów w sklepie internetowym, gdzie produktu nie można fizycznie dotknąć i ocenić. Martes Sport położył duży nacisk na organizację tematyczną działów w swoich fizycznych sklepach w całej Polsce. Sklep online będzie odzwierciedleniem tej cechy user experience. Projekt wdrożenia zakłada również ułatwienie kontaktu z obsługą klienta.

Agencja Lizard Media prace nad projektem rozpoczęła od warsztatów user experience z klientem, w których określono wspólnie grupę docelową, stworzono modele mentalne oraz strategię user experience. – Wdrożenie nowej strategii eCommerce da Martes Sport przewagę konkurencyjną – przekonuje Paweł Biliński, UX Manager w Lizard Media. – Osiągniemy to poprzez solidne analizy i strategię user-experience, a także ciągłą analizę potrzeb i zachowań użytkowników. To kluczowe do osiągnięcia celu, jakim jest wzrost współczynników sprzedaży i konwersji – dodaje Paweł Biliński.

Obecnie  sieć sklepów Martes Sport w Polsce to blisko 50 salonów i łącznie ponad 26,7 tys. mkw. powierzchni. Martes Sport to sklepy sportowe wielkopowierzchniowe od 270 do 2,2 tys. mkw. Pierwszy sklep został otwarty w sierpniu 2005 roku.

Reklama

Galeria Jurajska