LPP: wzrost przychodów w kwietniu 2013

Kampania Reserved

Kampania Reserved

Spółka LPP poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2013 roku przez GK LPP SA wyniosły około 329 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2012 roku o 34 proc.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży przekroczyła 59 proc. i była niższa od zrealizowanej w kwietniu roku poprzedniego o 1 punkt procentowy.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2013 roku wyniosła około 1.073 mln zł. Przychody te były wyższe o 20 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Od marca 2013 roku spółka LPP rozwija nową markę Sinsay, która przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Planowane sklepy zlokalizowane zostaną przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. Sieć do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016