Silesia City Center poszerza swoją ofertę

Salon Jubitom

Salon Jubitom

Dwie marki – Jubitom i Bryloownia otworzyły salony w Silesia City Center. Tym samym centrum poszerzyło ofertę ekskluzywnych dodatków i biżuterii. Salony tego typu są dziś jednymi z najchętniej odwiedzanych w Silesii, zajmują także drugie miejsce pod względem przychodów.

Średnio podczas jednej wizyty u jubilera wydajemy od 208 do 283 zł – wynika z raportu SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center.

Silesia City Center sięga po pozycję lidera pod względem liczby salonów jubilerskich na Śląsku. Dziś w centrum znajdują się aż 23 punkty oferujące biżuterię i akcesoria. Wśród najemców są m.in. Swarovski, Pandora, W.Kruk, Scallini, HOS&Me, Tous, Ania Kruk czy Apart. Teraz do tego grona dołącza także Jubitom – firma działająca na polskim rynku od ponad 30 lat.

W salonie o powierzchni 96 mkw. znajduje się zarówno ekskluzywna biżuteria, dostępna w kilku kolekcjach m.in. Giuliani Collection, Arabesque Collection, Story by Kranz&Ziegler, Terrero i Vinci Collection, jak również zegarki tak prestiżowych marek jak Ulysse Nardin, Tag Heuer, Rado, Longines.

Po sąsiedzku otwarty został salon Pracowni Dobrego Wzroku Bryloownia. Lokal ma powierzchnię 93 mkw. W Bryloowni klienci Silesii znajdą okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne takich marek jak Mykita, Prada, Gucci, Tom Ford, Alexander McQueen, Persol, Ray Ban i Vogue. Bryloownia to młoda marka debiutująca dopiero na rynku, jednak jej twórcami są właściciele salonów Nycz Optyk, działających na Śląsku od ponad 40-lat.

– Salony te nie tylko dopełniają, ale i rozszerzają znacznie ofertę dodatków i biżuterii w Silesia City Center. Zwłaszcza Bryloownia, w której znajdziemy okulary wielu marek do tej pory niedostępnych w galerii – mówi Ilona Szafer, dyrektor działu wynajmu Silesia City Center.

– Oba salony w Silesia City Center pojawiły się w wyniku rekomercjalizacji, prowadzonej od początku 2012 roku. – Pojawienie się Jubitomu i Bryloowni jest efektem przyjętej przez nas strategii, zgodnie, z którą w Silesia City Center klienci mogą robić zakupy w unikalnych w skali regionu sklepach – dodaje Szafer.

Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się dziś ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także bogata strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. Wśród najemców Silesii znajdują się dziś: Tommy Hilfiger, Burberry, Weekend by Max Mara, Van Graaf, Zara, La Mania, Pinko, Pennyblack i Marc O’Polo.

 

Reklama

Galeria Jurajska