Galeria Wisła
Galeria Wisła

Pomimo negatywnych danych makroekonomicznych z rynku, w tym wskaźników wyprzedzających koniunktury, kwiecień dla Galerii Wisła w Płocku był najlepszym kwietniem w historii tego blisko 5-letniego centrum – poinformował zarząd obiektu.

Odwiedzalność Galerii Wisła wzrosła rok do roku o ponad 3 proc., ale co szczególnie cieszy zespół CREAM zarządzający obiektem, obroty najemców wzrosły o ponad 8 proc.

– Widać pozytywne efekty działań prowadzonych przez zespół CREAM w Płocku. Najbardziej satysfakcjonują nas rosnące obroty najemców. Te, zarówno w ujęciu globalnym, jak i w przeliczeniu na powierzchnię najmu, wzrosły wyraźnie. Mamy do czynienia z najlepszym kwietniem w historii Galerii Wisła, co jest tym bardziej istotne, że centrum działa obecnie na dużo bardziej konkurencyjnym rynku lokalnym niż w pierwszych dwóch latach działalności. Stały tenant-mix, ulepszony markami LPP, konsekwentnie wdrażana strategia promocyjna oraz silne zaangażowanie społeczne – to tylko kilka z przyczyn kwietniowych wyników. Muszę przyznać, że osiągane wyniki pozytywnie przekraczają nasze prognozy z początku roku – mówi Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyr. marketingu CREAM.

Uruchomiona w listopadzie 2008 roku i zarządzana przez CREAM Galeria Wisła jest pierwszym tego typu centrum handlowo – rozrywkowym regionu płockiego. W ofercie galerii znajduje się ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach obiektu.

Galeria Wisła położona jest w środku największej dzielnicy Płocka – Podolszycach. Całkowita strefa oddziaływania obejmująca swoim zasięgiem teren oddalony o maksymalnie 30 minut jazdy samochodem to 203 tys. potencjalnych klientów. Obiekt ma 55,6 tys. mkw. powierzchni całkowitej i dysponuje 22,6 tys. mkw. powierzchni najmu. Galerią zarządza CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management.