Intersport na plusie

Salon Intersport

Salon Intersport

Zarząd spółki Intersport Polska SA poinformował, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w maju 2013 roku wyniosły 16,922 tys. zł i były wyższe o 4,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: 16,162 tys. zł).

Obroty na porównywalnych sklepach wzrosły o 8 proc.

Narastająco od stycznia do maja 2013 roku łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 92,570 tys. zł, czyli mniej o 3,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: 95,561 tys. zł).

Intersport zajmuje się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Intersport Polska SA jest członkiem międzynarodowej Grupy Intersport od 2005 roku i prowadzi działalność handlową w 32 salonach własnych, które zlokalizowane są w 21 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 32 tys. mkw. Średnia powierzchnia sklepu sieci ma około 1 tys. mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016