Przedstawiciel LPP na SCF 2013

Kampania Reserved

Kampania Reserved

Uczestnikiem wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2013 będzie przedstawiciel firmy LPP SA, która prowadzi sieć sklepów Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

– Shopping Center Forum jest dla nas okazją do sprawdzenia rynku centrów handlowych pod względem kolejnych inwestycji. Ponadto na SCF pojawiają się oferty, możliwości, które podczas wcześniejszych rozmów z deweloperami nie były analizowane – powiedział portalowi Retailnet Jacek Szołoch, Director of Leasing & Expansion for Poland LPP SA.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

W tym roku LPP planuje zwiększyć sieć sklepów o 240 placówek. Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć do 580 tys. mkw. Około 50 proc. zaplanowanego na ten rok przyrostu powierzchni nastąpi w Rosji.

Na koniec marca br. LPP posiadała 1104 sklepy o łącznej powierzchni 453 tys. mkw. W pierwszym kwartale powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 19,6 tys. mkw.

W I kwartale 2013 roku w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 393,1 mln zł, zaś w placówkach Cropp Town w wysokości 124,7 mln zł. Sprzedaż zrealizowana w tym okresie w sklepach House wyniosła 93,2 mln zł, w sklepach Mohito 83 mln zł, a w salonach nowej marki Sinsay 2,1 mln zł.

Reklama

Galeria Jurajska