Wizualizacja Galerii Katowickiej

Łącznie 2,3 km długości będą miały witryny sklepów Galerii Katowickiej. W czerwcu 2013 roku rozpoczął się montaż pierwszych z nich.

– Wnętrze Galerii Katowickiej zaczyna coraz bardziej nabierać kształtów galerii handlowej. W pasażach pojawiły się pierwsze witryny  sklepowe. To one, a dokładnie to, co się na nich znajdzie, będzie głównym źródłem koloru pasażu galerii. Kolorystyka wnętrza obiektu zaprojektowana przez pracownię Medusa Group została bowiem ograniczona do bieli i czerni – poinformowali przedstawiciele spółki Neinver budującej Galerię Katowicką.

Prawie wszystkie witryny będą miały 3 metry wysokości. Wyjątek stanowią witryny pomiędzy kielichami, które w najwyższym punkcie osiągają nawet 7 metrów.

Jak już informowaliśmy, pierwsi z ponad 250 najemców już w maju wprowadzili się do Galerii Katowickiej. Były to takie sieci jak Stokrotka oraz marki odzieżowe z Grupy LPP – Mohito, Cropp.

Budowa Galerii Katowickiej – będącej wielofunkcyjnym kompleksem komunikacyjno-handlowo-biznesowym – rozpoczęła się w grudniu 2010 r. Pierwszy jej etap zakończył się w październiku 2012 r. oddaniem do użytku katowickiego dworca kolejowego. W lutym 2013 otwarto podziemny, przelotowy terminal autobusowy.

Galeria Katowicka jest zlokalizowana w centrum miasta. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 53 tys. mkw. Obiekt będzie połączony bezpośrednio z dworcem kolejowych i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.

Inwestorami projektu są Neinver Polska i Meyer Bergman. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.

Projekt zostanie zaprezentowany podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum