Sklep internetowy Tesco

– Po sukcesie E-zakupów, chcemy zaproponować klientom wariant pośredni pomiędzy zakupami online a zakupami w sklepie, dzięki czemu oszczędzą czas potrzebny na skompletowanie potrzebnych towarów i sami zadecydują, jak szybko znajdą się one w ich domu – mówi Mariusz Nowak, menadżer Działu Sprzedaży Internetowej Tesco.

Nowa usługa – Zamów przez internet i odbierz sam – będzie dostępna w sklepach Tesco w 14 miastach Polski  min. w Warszawie (3 lokalizacje), Krakowie (2), Łodzi (2), Wrocławiu (2), Poznaniu, Gdyni, Bielsko-Białej,  Rudzie Śląskiej i w Gliwicach.

E-zakupy, jak informują przedstawiciele sieci przynoszą Tesco kilkanaście tysięcy zamówień tygodniowo. Debiutująca na polskim rynku usługa – Zamów i Odbierz – od dwóch lat oferowana jest w brytyjskim Tesco pod nazwą Click&Collect. Ma przyciągnąć klientów, którzy korzystają z internetu, ale wolą samodzielny odbiór produktów z hipermarketu.

Produkty zamawiane za pośrednictwem internetu kosztują tyle samo, co w hipermarkecie. Za samo skompletowanie zakupów klient płaci obecnie cenę – 49 groszy. Zamówienia można składać z urządzeń stacjonarnych i mobilnych przez stronę www.tesco.pl/ezakupy, zaznaczając opcję – odbiór osobisty.

– Usługa – Zamów i Odbierz – daje naszym klientom wolność wyboru sposobu dostawy. Jeśli nie chcą czekać na dostawę w domu, ich skompletowane zakupy będą na nich czekać w jednym z naszych sklepów – dodaje Mariusz Nowak.

Zamówione zakupy można odbierać następnego dnia w wybranym wcześniej dwugodzinnym przedziale czasu i we wskazanym sklepie. Tesco szacuje, że odbiór zakupów potrwa ok. 5 min.

W pięciu hipermarketach Tesco odbiór produktów odbywa się na specjalnie wyznaczonych miejscach parkingowych, gdzie obsługa sklepu pakuje produkty bezpośrednio do bagażnika samochodu klienta. Odbiór na parkingu będzie, jak zapowiada zarząd, sukcesywnie wprowadzany w tych hipermarketach, w których usługa – Zamów i Odbierz – będzie się cieszyć największą popularnością.

Przypomnijmy, sieć Tesco uruchomiła sklep online w Polsce w maju 2012 roku. W ofercie sklepu online obowiązują  takie same ceny i promocje jak w hipermarkecie. Firma nalicza także punkty Clubcard. Strona na której można zrobić zakupy online wymaga stworzenia indywidualnego konta i rejestracji.