Kolekcja H&M Home

Jesienią bieżącego roku w poznańskiej Galerii Malta zostanie otwarty jeden z pierwszych salonów sieci H&M Home – konceptu grupy odzieżowej H&M oferującej produkty wyposażenia wnętrz. Firma H&M planuje jednocześnie kilka otwarć brandu w polskich centrach handlowych.

– Obecnie jesteśmy na etapie podpisywania ostatnich umów z centrami handlowymi, w których planowane jest otwarcie konceptu H&M Home – mówią w rozmowie z Retailnet.pl przedstawiciele polskiego oddziału H&M. – Wszystkie otwarcia zaplanowane są na przełom października i listopada 2013 roku. H&M Home pojawi się jako dodatkowy dział w powiększonych salonach marki H&M. W niektórych centrach handlowych marka będzie zajmować też lokale sąsiadujące z flagową marką brandu. Przy czym będzie posiadać osobne wejście, ale we wszystkich przypadkach lokal zostanie połączony ze sklepem H&M. Tak, aby klienci mogli swobodnie  kupić odzież i artykuły wyposażenia wnętrz.

Salony H&M Home będą zajmować średnio w naszym kraju powierzchnię 300 metrów kwadratowych.

– Najbliższe otwarcia zaplanowane są między innymi w Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Nowym Sączu. W związku z rozwojem tego formatu nasza firma jest zainteresowana przede wszystkim centrami handlowymi posiadającymi ofertę rodzinną, nie tylko skierowaną do odbiorcy sklepów typowo modowych. Marka dostępna będzie więc nie tylko w najbardziej popularnych galeriach w danych miastach, bo często tego typu obiekty nie spełniają naszych oczekiwań – dodają przedstawiciele firmy H&M.

Do tej pory sklepy marki H&M Home były obecne wyłącznie w krajach skandynawskich, w Niemczech, Holandii i Austrii, gdzie jest prowadzona także sprzedaż produktów on-line. Swoją pierwszą kolekcję marka promowała wiosną 2009 roku.

Marka H&M Home znana jest klientom przede wszystkim ze względu na dużą różnorodność produktów oferowanych w przystępnych cenach. W ofercie dominują geometryczne i etniczne wzory, bogato zdobione tekstylia, połączenia materiałów błyszczących i matowych.