Silesia City Center
Silesia City Center

Marka COS, czyli młodsza siostra szwedzkiego brandu H&M otworzyła salon zajmujący powierzchnię 614 mkw. przy al. Katowickiej 3 w Katowicach w Silesia City Center. Otwarcie salonu nastąpiło w połowie czerwca.

COS, czyli Collection of Style to dziś jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek odzieżowych. Obecnie COS dysponuje już siecią aż 69 sklepów w 17 krajach. Salon w Silesia City Center będzie trzecim, po Warszawie i Poznaniu miejscem w Polsce, w którym kupimy ubrania tej marki.

– Bardzo cieszymy się z tego, że otwieramy trzeci sklep COS w Polsce, w mieście o bogatych tradycjach historycznych i kulturalnych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zainteresowania, jakim cieszy się marka zarówno w Warszawie jak i w Poznaniu, a także  w sklepie internetowym. Mamy nadzieję, że COS zostanie równie dobrze przyjęty w Katowicach – powiedziała Marie Honda, Dyrektor Kreatywna marki COS.

COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie, wypełniając lukę pomiędzy szybką i tanią modą, a ekskluzywnymi ubraniami znanych projektantów. Asortyment COS dzieli się na kilka podstawowych koncepcji, w tym niezbędne elementy garderoby, odświeżone klasyki i najnowsze trendy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. COS unika krzykliwych nadruków i wzorów. W projektach na sezon wiosna/lato 2013 marka skupia się przede wszystkim na sylwetce, strukturze oraz detalach, które łączą się w nietuzinkową, a zarazem bezpretensjonalną kolekcję.

– COS, podobnie jak niedawno wprowadzone do centrum marki uzupełnia ofertę Silesia City Center adresowaną do nieco bardziej wymagających klientów. To także kolejny brand, którego salon firmowy znajdziemy na Śląsku wyłącznie w Silesia City Center. Umacnia on więc listę unikalnych sklepów, które decydują dziś o wciąż rosnącej popularności Silesia City Center na tle innych galerii w regionie – dodaje Ilona Szafer, dyrektor działu wynajmu Silesia City Center.

Jak zapowiadają przedstawiciele marki wnętrze sklepu zostało zaprojektowane tak, aby wiernie odzwierciedlało wartości estetyczne oraz filozofię marki COS, poprzez wykorzystanie naturalnych elementów w połączeniu z ich współczesną funkcjonalnością. Na powierzchni 445 mkw. dostępna będzie damska oraz męska kolekcja wiosna/lato 2013.

Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. mkw. znajduje się dziś ponad 300 sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także bogata strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. Wśród najemców Silesii znajdują się dziś: Tommy Hilfiger, Burberry, Weekend by Max Mara, Van Graaf, ZARA, La Mania, PINKO, Pennyblack i Marc O’Polo.

Marka COS powstała w marcu 2007 r. wraz z otwarciem pierwszego sklepu przy londyńskiej Regent Street. COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie, ponieważ działalność obu firm opiera się na tym samym założeniu biznesowym – „moda i jakość w najlepszej cenie”. Najwyższe ceny w przedziale cenowym oferty H&M rozpoczynają zakres cenowy odzieży marki COS. Asortyment COS jest niezwykle szeroki i dzieli się na kilka podstawowych koncepcji, w tym niezbędne elementy garderoby, odświeżone klasyki i najnowsze trendy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Kolekcje COS powstają we współpracy z zespołem projektantów i nabywców. Obecnie COS dysponuje siecią 69 sklepów w 17 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Dania, Francja, Hiszpania, Belgia, Irlandia, Szwecja, Finlandia, Hong Kong, Włochy, Norwegia, Dubaj, Kuwejt, Chiny i Polska), którą uzupełnia sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową do 18 krajów w Europie.