90. market znanej sieci w Polsce

Sklep Bricomarché

Sklepy tej sieci z segmentu „dom i ogród” lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, będąc często częścią retail parków.  W Kętrzynie odbyło się otwarcie 90. supermarketu Bricomarché w Polsce. Tym samym sieć Bricomarché umocniła swoją pozycję lidera na ryku supermarketów tego typu pod względem obrotów.

W nowym Bricomarché na 1952 mkw. powierzchni sprzedaży, kupujący mają do wyboru 23 tys. artykułów budowlanych, ogrodowych oraz dekoracyjnych. Przy sklepie dodatkowo znajduje się wiata budowlana, w której znajduje się część produktów z działów budowlanego, ekspozycja ogrodowa oraz ogród.

Muszkieterowie oferują również wybór produktów dla majsterkowiczów oraz akcesoria motoryzacyjne. Za swoje zakupy klienci mogą zapłacić w jednej z trzech kas. Obok sklepu znajduje się darmowy parking na około 100 samochodów.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 210 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.

Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 181 supermarketów Intermarché oraz 90 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce w segmencie supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.

Muszkieterowie są obecni w 6 krajach: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. Sieć 3500 sklepów oraz 130 tys. pracowników to wielkości wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych.

Reklama

Galeria Jurajska