Galeria Bursztynowa wchodzi w kolejny etap budowy

Galeria Bursztynowa

Rozpoczęto kolejny etap budowy Galerii Bursztynowej w Ostrołęce. Obecnie trwa realizacja konstrukcji obiektu. Wszystkie prace przebiegają zgodnie z przyjętym przez inwestora harmonogramem budowy. Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę obiektu miało miejsce w maju br.

Galeria Bursztynowa powstaje przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego. Planowana powierzchnia użytkowa to ok. 32 tys. mkw., w tym prawie 27 tys. mkw. to powierzchnia handlowa pod wynajem. Na terenie obiektu zaplanowano parking na ponad 800 miejsc.

Centrum będzie się składać z około 60 lokali i tym samym stanie się największym nowoczesnym obiektem handlowym w Ostrołęce. Galeria Bursztynowa obejmie swoim zasięgiem ponad 150 tys. osób. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub wraz z zespołem z działu Project Management firmy Cushman & Wakefield. Właścicielem obiektu jest spółka Narev Inwestycje.

– Centrum handlowo-usługowe Galeria Bursztynowa ma być zbudowane  na 8 ha, z czego budynek galerii będzie zajmował ok. 3,5 ha. Resztę przestrzeni zajmą  drogi i parkingi. Galeria znajduje się w ścisłym śródmieściu Ostrołęki, co nadaje jej wyjątkowy charakter i podnosi jej atrakcyjność. Galeria Bursztynowa będzie jedynym obiektem tego typu w promieniu 120 km, co czyni z niej centrum handlowe o ponadregionalnym oddziaływaniu – mówi Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje.

W galerii działać będzie hipermarket Tesco, a obok obiektu oddzielny budynek zajmie, wchodzący w skład inwestycji, market budowlany OBI. Tesco i OBI zajmą po ok. 8 tys. mkw. powierzchni. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2014 r.

– Na niecały rok przed otwarciem budowa przebiega zgodnie z planem, a sama galeria pozostaje w dalszym ciągu jedną z najbardziej oczekiwanych inwestycji w regionie. Centrum jest już w ponad 50 proc. wynajęte. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z najemcami z różnych branż. Już niedługo będziemy mogli ujawnić kolejne podpisane umowy- mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

Reklama

Galeria Jurajska