Kolejne sklepy Carrefour Express

Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska

Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska

W czerwcu sieć franczyzowa Carrefour powiększyła się o 12 placówek. Jedna z nich otwarta została przy Nowym Świecie w Warszawie. Obecnie w Polsce działa już ponad 350 sklepów franczyzowych.

Koncept convenience rozwijany jest przez Carrefour od dwóch lat. – Polski konsument cały czas się zmienia, zmieniają się także jego potrzeby i zwyczaje zakupowe. Nasze pomarańczowe sklepy są reakcją na te zmiany – powiedział Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska. – Placówki powstają w największych polskich miastach, takich jak np.: Warszawa, Kraków czy Wrocław. Sklepy Carrefour Express z pomarańczowym logo to typowo miejski koncept o powierzchni do 100 mkw.

Sklepy Carrefour Express convenience oferują klientom także dodatkowe usługi: możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Asortyment przede wszystkim  ma  zaspokajać bieżące potrzeby, nastawiony jest na klienta biznesowego, turystę, z ofertą typu food to go, czyli drobnymi potrawami na wynos.

Warto także dodać, że koncept Carrefour Express convenience został opracowany w taki sposób, aby osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia w handlu, mogły z sukcesem prowadzić własny sklep. W przypadku tego konceptu sieć inwestuje w 100 proc. w wyposażenie placówki.

Poza konceptem Carrefour Express convenience sieć rozwija także format Carrefour Express minimarket, dostosowany zarówno do terenów miejskich, jak i wiejskich, oraz Globi – koncept dedykowany małym miastom i obszarom wiejskim. Tak bogata oferta franczyzowa Carrefour pozwoliła na otwarcie sklepów w całej Polsce.

Nowe placówki Carrefour Express i Globi pojawiły się w czerwcu nie tylko w Warszawie, lecz także w Krakowie, Katowicach, Zawichoście, Zagrodnie, Kijewie Królewskim, Nekli, Konstantynowie i Garwolinie.

Carrefour swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe posiada w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe m.in. w Polsce  Sa to: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience, ponad 40 centrów handlowych oraz przymarketowe stacje paliw.

Przedstawiciele sieci będą obecni podczas Shopping Center Forum na stoisku 6.5. Jesienna edycja Forum odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016