Nowe marki odzieżowe w Galerii Echo

Galeria Echo

Galeria Echo

Galeria Echo w Kielcach to jeden z największych obiektów handlowo-rozrywkowych w Polsce pod względem ilości sklepów. Powierzchnia całkowita wynosi 159 tys. mkw., z czego 70 tys. mkw. przeznaczono na wynajem. Terranova, Bialcon, Molton i Modo – to nowe sklepy odzieżowe, które wzbogacą ofertę Galerii Echo w Kielcach.

Bialcon (ponad 70 mkw.), Molton (blisko 80 mkw.) i Modo (blisko 70 mkw.) to butiki, które niedawno rozpoczęły działalność w Galerii Echo. Już we wrześniu otwarty zostanie 600-metrowy salon włoskiej sieci Terranova oferujący odzież dla całej rodziny.

Historia marki Terranova sięga 1961 roku, kiedy to Vittorio Tadei zaczynał swoją działalność we Włoszech. Startował z firmą, która nazywała się Teddy. Ta w roku 1988 zaczęła produkować własną markę Terranova. W 2006 roku Terranova, do tej pory skupiona na dorosłych klientach postanowiła uruchomić nową linię – Terranova Kids, oferującą odzież dla dzieci i młodzieży. Obecnie Terranova posiada blisko 500 sklepów w 33 krajach.

Oprócz blisko 300 sklepów i punktów handlowych, klienci mają do dyspozycji także część rozrywkową – m.in. 12-torową kręgielnię, największe w regionie centrum fitness i wielosalowe kino Helios. Na najmłodszych czeka bawialnia o powierzchni 300 mkw. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na 2, 3 tys. miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

Projekt rozbudowy Galerii Echo powstał w Pracowni Architektonicznej Detan z Kielc, natomiast projekt elewacji i wnętrz wykonała warszawska pracownia architektoniczna Open Architekci. Detan sp. z o.o. / Open Architekci / Zespół  Architektów Echo Investment SA.

Projekty Echo Investment można będzie zobaczyć na Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska