Nowości w Magnolia Park

Magnolia Park

Magnolia Park

Grono najemców Magnolia Park powiększa się o kolejne marki.  Pod koniec czerwca 2013 roku w centrum handlowym otworzył się sklep z artykułami dekoracji wnętrz LofHome, a niebawem otwarty zostanie pierwszy w Polsce salon New April oferujący odzież i akcesoria marek Smash!, Mismash i Lipsy London. Marki te zadebiutują na polskim rynku właśnie we wrocławskiej Magnolii.

– W Magnolii dużo się dzieje – przygotowujemy się do otwarcia nowych sklepów po zakończeniu rozbudowy, ale zanim to nastąpi, witamy kolejnych nowych najemców, którzy wybierają naszą galerię. Sklepy Sinsay i New April na pewno zainteresują nastolatki i młode kobiety, z kolei LofHome i Mensa Home są odpowiedzią na rosnący popyt na oryginalne, ciekawie zaprojektowane artykuły wyposażenia i dekoracji wnętrz– powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Otwarcie sklepu Mensa Home, który zaoferuje luksusowe marki wyposażenia kuchni, takie jak Kitchen Aid, Rosenthal, Wedgwood oraz Villeroy & Boch planowane jest na sierpień 2013 roku. Natomiast na jesieni przewidziane jest otwarcie sklepu marki Sinsay obecnej w Polsce dopiero od marca tego roku. Dodatkowo trwa rozbudowa salonu House, który powiększy się o 60 mkw. i otworzy w nowej odsłonie jeszcze przed końcem lipca.

W niedawno uruchomionym sklepie LofHome znaleźć można akcesoria wyposażenia wnętrz, oświetlenie, artykuły gospodarstwa domowego, a także zabawki i gadżety. Lokal o powierzchni 57 mkw. znajduje się na parterze. Wkrótce mieszkańcy Wrocławia będą też mogli odwiedzać sklep New April oferujący odzież i akcesoria trendowych hiszpańskich marek dla nastolatek i młodych kobiet Smash! i Mismash, a także brytyjskiej Lipsy London. Smash! to moda przeznaczona dla osób spontanicznych i nieco zadziornych. Zupełnie inne są ubrania marki Mismash – wyróżnia je kobiecość i romantyczny charakter. Natomiast produkty Lipsy London pozwolą paniom czuć się wyjątkowo w każdej sytuacji. Sklep New April o powierzchni 158 mkw. zostanie otwarty przy Placu Niebiańskim, w nowym miejscu wygospodarowanym dzięki relokacji ruchomych schodów.

Salon Sinsay w Magnolia Park zajmie lokal o powierzchni 354 mkw. na pierwszym piętrze. Natomiast salon Mensa Home z markowymi artykułami AGD i wyposażenia wnętrz będzie miał prawie 340 mkw., a klienci centrum handlowego znajdą go na parterze, obok salonu obuwniczego CCC.

Kolejna grupa najemców Magnolia Park przedłużyła umowy. Wśród nich są: salon jubilerski Apart, sklep z zegarkami i biżuterią Chrono, Cukiernia Sowa oraz biuro podróży TUI.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 mkw., a dalsze inwestycje są właśnie realizowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 018 miejsc parkingowych.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

Master Management Group jest polską firmą zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe, która obecnie zarządza łącznie ponad 300 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Master Management Group zaprezentuje CH Magnolia Park podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum przy stoisku 5.1.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016