12 nowych marek w CH Łacina

CH Łacina

CH Łacina

Do grona najemców regionalnego centrum handlowego Łacina realizowanego przez Apsys w Poznaniu dołączyły nowe sklepy Tally Weijl, Benetton, Vistula, Wólczanka, Kruk, Deichmann, Mensa Home, Kolporter oraz Soprano.

Oferta gastronomiczna Łaciny, obejmująca blisko 40 restauracji i kawiarni,  wzbogaciła się o lokale restauracji McDonald’s, Da Grasso oraz Olimp.  Nowi najemcy to, jak poinformowali przedstawiciele inwestora, dowód  sukcesu w zakresie komercjalizacji tego nowego obiektu w stolicy Wielkopolski.

– Podpisane ostatnio umowy z markami odzieżowymi dopełniają bogatej oferty części modowej centrum. -Cieszymy się, że zaufanie okazały nam najbardziej rozpoznawalne międzynarodowe i polskie marki  wyznaczające nowe standardy w branży odzieżowej i obuwniczej – podkreśla Marek Błędowski, dyrektor handlowy oraz  członek zarządu Apsys Polska.  Wspomniane sklepy będą znajdowały się na pierwszym piętrze wśród marek odzieżowych.  Lokal Tally Weijl będzie zajmował powierzchnię 500 mkw., Benetton zaś zajmie 350 mkw. Vistula Group, podpisała umowy najmu na 3 lokale o łącznej powierzchni blisko 300 mkw. Niemiecki sklep obuwniczy Deichmann wynajął powierzchnię 512 mkw. Lokal Mensa Home, z ofertą wyposażenia wnętrz, zajmie blisko  500 mkw. i będzie znajdował się w pobliżu marketu Leroy Merlin.

– W strefie gastronomicznej Centrum Łacina będzie można odwiedzić także restaurację McDonald’s. Ta sieć restauracji ma już ponad 300 placówek na terenie Polski a jej obecność w Centrum Łacina jest częścią realizowanej przez spółkę polityki dynamicznego rozwoju. Obecnie wynajęte jest już 90 proc. powierzchni food court, włączając w to powierzchnię nowych lokali – Da Grasso i Olimp– dodaje Marek Błędowski.

Otwarcie Centrum Łacina zaplanowane jest na jesień 2015 roku. Oprócz marki Mango, o której informowano ostatnio, w Łacinie znajdą się tacy najemcy jak: Carrefour, Leroy Merlin, Multikino z 9 salami, Van Graaf, H&M, Pure Jatomi Fitness Platinium, RTV Euro AGD, Kids Play, Reserved, Mohito, Cropp Town, Rossmann, CCC, Sinsay, Tatuum, House, Armani Jeans, Hexeline, Nike, Addidas, Ecco, Clarks, Home & You, Almi Decor, Sony Center, Duka, Tatuum, iSpot, Sizeer, Gabor, Apart, List, Symbiosis, Armani Jeans, Triumph, Hexeline, Clarks, Gatta, Jubitom, 5 a Sec, Caterina, Sesst, Crocs, Yves Rocher, Chantelle, Atlantic, Notabene, Gerry Weber, Sephora i wiele innych.

-Jako pierwsi w Polsce będziemy oferować w Łacinie unikalne i nowatorskie na polskim rynku usługi i technologie. Będą one obejmowały, między innymi, salon lojalnego klienta, parkowanie auta na życzenie, dostawę zakupów oraz tzw. inteligentny parking. Nowe technologie, jakie zamierzamy wdrożyć w Łacinie obejmują mobilną aplikację umożliwiającą stały kontakt klienta z centrum dzięki bieżąco uaktualnianym informacjom o ofercie sklepów. Technologia ta będzie dostępna na smartfony oraz na tablety W Łacinie zastosowana zostanie także integracja z mediami społecznościami w formie tablicy dającej możliwość zamieszczania postów oraz technologia pozycjonowania – podkreśla  Marek Błędowski.

Powierzchnia najmu budynku położonym przy rondzie Rataje w Poznaniu przekroczy 99 tys. mkw., co plasuje Łacinę w gronie wiodących polskich centrów handlowo-rozrywkowych. Nowoczesne rozwiązania zastosowane w Centrum Łacina będą wyróżniać ten obiekt na tle innych centrów handlowych w  Poznaniu.

Apsys jest globalnym operatorem w branży centrów handlowych istniejącym w Polsce od 1996 roku. W Polsce Apsys zarządza obecnie 18 centrami handlowymi o całkowitej powierzchni GLA 650 tys. mkw. zlokalizowanymi w 13 największych miastach i prowadzi prace nad budową swojego nowego flagowego projektu – zlokalizowanego w Poznaniu centrum handlowego Łacina.

 

Reklama

Galeria Jurajska