Galeria Tęcza na fali wzrostu

Galeria Tęcza

Kaliska Galeria Tęcza cieszy się coraz większą popularnością. W pierwszej połowie 2013 roku odnotowała najlepsze wyniki od otwarcia, przyciągając prawie 2,4 miliona klientów, co oznacza, że odwiedziło ją o 10 proc. więcej osób w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Średnio w każdym miesiącu w centrum handlowym bywa blisko 400 tys. klientów. Biorąc pod uwagę, że liczba mieszkańców Kalisza to ponad 104 tys., można stwierdzić, że każdy z nich odwiedza galerię raz w tygodniu.

– Oczywiście stwierdzenie, że każdy mieszkaniec Kalisza odwiedza nas raz w tygodniu, jest uproszczeniem, bo mamy przecież klientów z całego regionu. Jednak dobrze obrazuje to popularność naszego centrum – mówi Michał Masztakowski, dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group, firmy zarządzającej centrum handlowym.

– O sukcesie Galerii Tęcza decyduje przede wszystkim doskonała lokalizacja w samym sercu miasta w połączeniu z szeroką i zróżnicowaną ofertą markowych sklepów oraz rozrywki. Organizujemy też ciekawe imprezy dla całej rodziny i atrakcyjne promocje, które dodatkowo zachęcają kaliszan do spędzania czasu w naszym centrum handlowym – dodaje Michał Masztakowski.

Kaliska Galeria Tęcza od samego początku działalności, w październiku 2011 roku, cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców miasta. W pierwszym roku funkcjonowania odwiedziło ją aż 5 milionów klientów, a frekwencja w centrum stale rośnie. Oferta galerii jest na bieżąco analizowana, aby jak najlepiej dopasować ją do potrzeb klientów. W kwietniu 2013 roku do grona najemców Galerii Tęcza dołączył pierwszy w Kaliszu salon z bielizną marki Esotiq.

Galeria Tęcza została otwarta w październiku 2011 roku i jest pierwszym centrum handlowym w Kaliszu. Na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 16,1 tys. mkw. odwiedzający znajdą supermarket PSS Społem oraz około 80 sklepów z renomowanymi polskimi i zagranicznymi markami, takimi jak Apart, Camaïeu, CCC, Cropp, Diverse, Douglas, Empik, Esotiq, Gatta, H&M, Home&You, House, Inglot, Martes Sport, Media Expert, Mohito, Monnari, Nike, Orsay, Pawo, Promod, Reporter, Reserved, Rossmann, RTV Euro AGD, Tally Weijl, Smyk, Solar, Swiss, Triumph, Wojas, Wójcik, W.Kruk, Wólczanka, Yes czy Yves Rocher. Galeria oferuje też wiele rodzajów rozrywki dla całej rodziny, w tym pięciosalowe kino Cinema 3D oraz fitness club Condizione, a także liczne restauracje i kawiarnie. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 250 miejsc parkingowych.

Od lutego 2012 roku Galeria Tęcza należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Za zarządzanie centrum odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

King’s Street Retail to platforma grupująca polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Master Management Group jest polską firmą zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe, która obecnie zarządza łącznie ponad 300 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Z ofertą Master Management Group i King’s Street Retail będzie można zapoznać się podczas tegorocznej edycji SCF Fall Edition (stoisko 5.1). Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

Reklama

Galeria Jurajska