Galeria Malta: zmiany w przestrzeni komercyjnej

Galeria Malta

Galeria Malta

Poznańska Galeria Malta wprowadza zmiany w swojej przestrzeni komercyjnej. Sinsay, brand w portfelu spółki LPP SA, polskiego potentata odzieżowego dwukrotnie zwiększy swoją powierzchnię, a Gino Rossi, lider w segmencie obuwia z wyższej półki, zmieni swoją dotychczasową lokalizację.

– Traktując jako priorytet zadowolenie naszych klientów, wprowadzamy liczne udogodnienia na terenie galerii. Zmiany w aranżacji jej przestrzeni pozwalają na znaczące poszerzenie oferty marek i lepszą ekspozycję kolekcji. Dzięki temu klienci mają łatwiejszy dostęp do bogatego asortymentu naszych najemców – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Gino Rossi, jedna z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, lider w segmencie obuwia i akcesoriów z wyższej półki, zmieni swoją dotychczasową lokalizację w Galerii Malta. Salon zajmujący do tej pory lokal na pierwszym piętrze został przeniesiony do nowo zaaranżowanej przestrzeni na parterze. Otwarcie relokowanego salonu o powierzchni prawie 100 metrów kwadratowych nastąpi z początkiem sierpnia 2013 roku.

Ponadto, prawie dwukrotnie zostanie powiększony salon marki Sinsay, która z sukcesem weszła na rynek w marcu bieżącego roku otwierając jeden z pierwszych sklepów w Galerii Malta. Odzieżowy brand, stworzony dla nastolatek będzie zajmował 455 metrów kwadratowych na pierwszym piętrze galerii. Zmiana przestrzeni pozwoli na poszerzenie oferty marki. Powiększenie sklepu planowane jest jeszcze przed końcem roku.

Galeria Malta należy do firmy Neinver. Obiekt ma 160 sklepów i punktów usługowych. W ofercie galerii jest także wielosalowe kino Multikino oraz liczne kawiarnie i restauracje.

Neinver zaprezentuje swoje projekty podczas Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016