Timberland: pierwszy salon w nowym koncepcie

Kolekcja Timberland

Kolekcja Timberland

Marketing Investment Group ( MIG), właściciel sieci sklepów Sizeer, 50 Style i Symbiosis, a także wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Lotto, Head, Confront i Feewear, uruchomił nowy salon w Warszawie.

Czwarty sklep sieci Timberland w stolicy działa na poziomie drugim w CH Złote Tarasy i  ma blisko 61 mkw. powierzchni.

– 26. lipca 2013 r. otworzyliśmy kolejny, czwarty już salon Timberland w Warszawie. Tym razem postawiliśmy na koncept Footwear Plus. Jest to pierwszy tego typu salon w Polsce – wyróżnia się ofertą złożoną wyłącznie z butów i akcesoriów kultowej marki – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Katarzyna Kamińska-Nobis, Dyrektor ds. Administracji i Najmu w firmie Marketing Investment Group.

W Polsce Timberland obecny jest od roku 2002 kiedy to krakowska spółka Marketing Investment Group podpisała umowę dystrybucyjną z Timberland. W początkowej fazie przyjęto strategię wprowadzenia marki wyłącznie przez sieć salonów firmowych.

Marka Timberland jest obecna w kilkudziesięciu wiodących sieciach obuwniczych i sportowych w Polsce, posiada 14 niezależnych salonów firmowych Timberland. W najbliższym okresie planowane jest otwarcie kolejnych salonów w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w Polsce.

Obecnie do Marketing Investment Group łącznie należy w Polsce około 130 sklepów. Spółka prowadzi też sklepy internetowe  e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl oraz GaleriaMarek.pl.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016