H&M Home także w Warszawie

Kolekcja H&M Home

Kolekcja H&M Home

Firma H&M zdecydowała się na wprowadzenie na polski rynek swojego konceptu wnętrzarskiego H&M Home. Pierwsze sklepy sieci zostaną otwarte jesienią bieżącego roku. Znajdą się one podobnie jak konkurencyjne sklepy Zara Home w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.

Jak już informowaliśmy jeden z pierwszych salonów sieci rozpocznie działalność w poznańskiej Galerii Malta. Firma podpisała też umowę z warszawskim Domu Mody Klif, w którym zostanie otwarty pierwszy w stolicy sklep H&M wraz konceptem Home.

Salony H&M Home będą zajmować średnio w naszym kraju powierzchnię 300 metrów kwadratowych. Firma H&M planuje otwarcia konceptu Home także między innymi w Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i Nowym Sączu.

– Wszystkie otwarcia zaplanowane są na przełom października i listopada 2013 roku. H&M Home pojawi się jako dodatkowy dział w powiększonych salonach marki H&M. W niektórych centrach handlowych marka będzie zajmować też lokale sąsiadujące z flagową marką brandu. Przy czym będzie posiadać osobne wejście, ale we wszystkich przypadkach lokal zostanie połączony ze sklepem H&M. Tak, aby klienci mogli swobodnie kupić odzież i artykuły wyposażenia wnętrz – powiedziała w rozmowie z Retailnet Ewa Jarzemska z H&M. – W związku z rozwojem tego formatu nasza firma jest zainteresowana przede wszystkim centrami handlowymi posiadającymi ofertę rodzinną, nie tylko skierowaną do odbiorcy sklepów typowo modowych.

H&M Home obecne działa w krajach skandynawskich, w Niemczech, Holandii i Austrii, gdzie jest prowadzona także sprzedaż produktów on-line. Pierwsza kolekcja marki pojawiła się wiosną 2009 roku.

H&M Home oferuje produkty do wyposażenia wnętrz w przystępnej cenie. Wśród nich są artykuły przeznaczone do kuchni, łazienek, salonów, sypialni, ale także do pokojów dziecięcych czy tarasów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016