Giacomo Conti w kolejnych centrach handlowych

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Firma Giacomo Conti planuje w bieżącym roku kolejne otwarcia w galeriach handlowych na terenie całego kraju. Firma podpisała umowę z centrum handlowym Blue City w Warszawie. Otwarcie mierzącego 110 metrów kwadratowych salonu mody męskiej zapowiadane jest na przełom listopada/grudnia 2013 roku.

– Na obecną chwilę posiadamy 35 salonów stacjonarnych, z czego 10 to salony franczyzowe oraz sklep internetowy. Świeżo otwarte to lokale w Cuprum Arena (Lubin), Atrium Koszalin oraz Factory Warszawa Annopol. Do końca roku planujemy start salonów w Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w CH Blue City w Warszawie – mówi w rozmowie z Retailnet Zbigniew Markowski, współwłaściciel Giacomo Conti.

– Doskonała lokalizacja w samym centrum Warszawy tuż przy Jerozolimskie Business Centre, wysoki standard obiektu oraz umiejętna integracja powierzchni komercyjnych, biurowych oraz rozrywkowych to niezaprzeczalne atuty Blue City – uzasadniała rozpoczętą współpracę Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu Giacomo Conti.

Pojawienie się Giacomo Conti w Blue City to część większej strategii zaistnienia na warszawskim rynku eleganckiej odzieży męskiej – w lipcu otwarty został salon outletowy marki w Factory Annopol, a na styczeń planowane jest otwarcie lokalu w Factory Ursus.

Marka Giacomo Conti tworzy 3 linie ubrań sygnowanych marką GC: Business, Casual i Wedding.  Firma działa od 2006 roku.

 

Najemcy

RETAILNET Newsletter
dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Najnowsze wiadomości