Sklep 4F

Podczas tegorocznej edycji Shopping Center Forum 2013, która odbędzie się 18-19 września w Warszawie, pojawią się przedstawiciele zarówno krajowych, jak i zagranicznych marek. Swoją obecność potwierdzili już między innymi przedstawiciele firmy OTCF, do której należy sieć sklepów z odzieżą sportową 4F.

– Przedstawiciele 4F regularnie uczestniczą w Shopping Center Forum. Jest to wydarzenie, w którym naszym zdaniem obecność jest obowiązkowa. Aktualnie intensywnie pracujemy nad pozyskiwaniem kolejnych lokalizacji, a to doskonałe miejsce do spotkań z partnerami, jako miejsce rozmów, śledzenia biznesowych trendów i nowości – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Wojciech Mikulski, członek zarządu OTCF sp. z o.o., właściciela marki 4F.

– Nasza strategia ekspansji obejmuje zarówno rozwój salonów 4F w największych miastach wraz z prestiżowymi galeriami handlowymi, jak i w mniejszych miastach, gdzie intensywnie pracujemy nad rozwijaniem sieci franczyzowej z naszymi partnerami – dodaje Wojciech Mikulski.

Najnowszy sklep sieci 4F oferującej odzież sportową otwarto w Łodzi. Jest to już 97. salon sieci. Sklep ma powierzchnię 165 metrów kwadratowych powierzchni całkowitej i znajduje się na poziomie 1 w łódzkim Centrum Handlowym Manufaktura.

Celem firmy OTCF jest oferowanie szerokiej linii ubrań do aktywnego stylu życia, w przystępnych cenach. Firma regularnie poszerza sieć punktów sprzedaży, opierając się zarówno na sklepach własnych, jak i punktach franczyzowych.

4F to marka należąca do firmy OTCF. W jej portfolio znajdują się również takie brandy jak FOB, Outhorn, Tutto Bene oraz Wild Nature.

Więcej informacji na temat uczestników i wystawców Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.