Daniel Kulle, H&M: sklep online w USA to kamień milowy dla naszej firmy

Salon H&M

Salon H&M

Firma H&M ogłosiła otwarcie długo oczekiwanego sklepu dla swojej flagowej marki w Stanach Zjednoczonych. Do tej pory odzież i dodatki sieci można było kupić w USA wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani w związku z wprowadzeniem sklepu internetowego w USA – mówi Daniel Kulle, U.S. President H&M. – Można to uznać za kamień milowy dla naszej firmy. H&M może teraz oferować w pełni sprzedaż wielokanałową. Nasi klienci w Ameryce mają do dyspozycji 300 sklepów, a teraz dodatkowo będą mogli robić zakupy 24 godziny na dobę przez ich komputery, smartfony i tablety z każdego miejsca w kraju.

H&M online w USA oferuje szeroki wybór odzieży i dodatków dla kobiet, mężczyzn, nastolatków oraz dzieci. Grupa H&M zdecydowała się także na wprowadzenie w Ameryce sprzedaż w e-sklepie także swoich produktów wyposażenie wnętrz H&M Home. Klienci z USA będą więc mogli zamówić niebawem ręczniki, bieliznę pościelową, zasłony i inne tkaniny domowe.

Firma nie informuje obecnie, kiedy zostanie otwarty sklep online H&M w Polsce.

W planach spółki na ten rok jest otwarcie 350 sklepów H&M. Nowe sklepy powstaną w Chile, Serbii, Indonezji, Estonii, na Litwie oraz w Chinach. Spółka nie wyklucza dalszej ekspansji w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Włoszech, Polsce i Francji.

Grupa H&M jest właścicielem takich marek jak H&M, COS, & Other Stories, Monki, Weekday and Cheap Monday. Na koniec maja 2013 roku całkowita liczba sklepów należących do H&M wynosiła 2908, rok wcześniej o tej porze spółka posiadała 2575 salonów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016