Nowa witryna duńskiej marki

ECCO

Świętująca w tym roku swoje 50 urodziny marka obuwnicza Ecco na początku sierpnia br. uruchomiła zmodernizowaną firmową stronę internetową.

Marka Ecco powstała w 1963 roku. Jej twórcą jest Karl Toosbuy. Dziś Ecco to światowa marka butów, łącząca skandynawski styl i komfort. Kolekcje obejmują ofertę obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego. Obecnie produkty Ecco można znaleźć w 4 tys. salonów sprzedaży w ponad 90 krajach na całym świecie.

W Polsce siecią zarządza Ecco EMEA Sales SE, Spółka Europejska oddział w Polsce. Obecnie na naszym rynku posiada 100 placówek, w tym 62 partnerskie i 38 własnych. Sklep sieci można Ecco spotkać w centrach handlowych m.in. CH Blue City, CH Wola Park, Galeria Mokotów, Galeria Kaskada, Manufaktura, Galeria Łódzka, Galeria Bałtycka.

Wielkość powierzchni salonów otwieranych przez Ecco jest uzależniona od typu sklepu. Sklepy monobrandowe mają powierzchnię sprzedażową od 75 do 120 mkw., stoisko typu Shop-In-Shop to 15-50 mkw., natomiast Shop Pointy zajmują odpowiednio 5-10 mkw.

Budowana przez Ecco sieć dystrybucji opiera się głównie na sprawdzonych rozwiązaniach takich jak sklep monobrandowy oraz koncept Shop in Shop. Sklep typu SIS jest połączeniem salonu multibrandowego ze stoiskiem firmowym Ecco, co najlepiej sprawdza się jako rozwiązanie przeznaczone dla mniejszych miast lub kolejnego sklepu firmowego w danej miejscowości. Dla spółki priorytetem są miejscowości o liczbie mieszkańców 80-120 tys. Ekspansja sieci finansowana jest ze środków własnych Ecco, w przypadku franczyzy, koszty ponoszą Ecco i partner franczyzowy.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska