Wizualizacja CH Brama Mazur

Prace przy budowie galerii handlowej Brama Mazur w Ełku przebiegają zgodnie z przyjętym harmonogramem – poinformowali przedstawiciele firmy Master Management Group. Otwarcie obiektu zaplanowano na 28 maja 2014r.

H&M, Mohito, Sinsay, Reserved, Cropp, Hause, CCC, Martes Sport, Sferis – to tylko część oferty handlowej powstającej właśnie Galerii Brama Mazur w Ełku.

W centrum znajdą się marki dotychczas niedostępne w Ełku jak i w najbliższej okolicy. Kompleksowa oferta handlowa Bramy Mazur obejmie wszystkie rodzaje artykułów- od spożywczych i usługowych poprzez  odzież, akcesoria, sport, wyposażenie wnętrz, sprzęt RTV/AGD a także artykuły dla dzieci i niemowląt.

Galeria Brama Mazur będzie pełniła poza funkcją handlową także funkcję rozrywkową. W ramach projektu powstanie 4 – salowy multipleks Planet Cinema. Klimatyzowane sale kinowe o łącznej ilości 580 miejsc będą oferowały cyfrową jakość obrazu i dźwięku Dolby Digital.

Dla klientów Bramy Mazur przygotowany zostanie również park o charakterze rekreacyjnym, na terenie którego w sezonie letnim odbywać się będą wydarzenia kulturalno-rozrywkowe.

Brama Mazur będzie pierwszym, wielkopowierzchniowym centrum handlowo-rozrywkowym w Elku. Zasięg lokalizacji centrum to ponad 85 tys. osób, znajdujących się w odległości 30 minut jazdy samochodem.

Master Management Group jest polską firmą zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe, która obecnie zarządza łącznie ponad 300 tys. mkw. powierzchni handlowej w 12 miastach Polski. Na liście obiektów MMG znajdują się centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Pestka w Poznaniu, , Galeria Orkana w Lublinie, Galeria Sandomierz, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Twierdza Kłodzko, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno. Master Management Group jest także deweloperem oddanej do użytku w 2009 roku Galerii Niwa w Oświęcimiu.

Master Management Group to firma, którą na swojego partnera biznesowego wybierają wiodące firmy międzynarodowe i fundusze inwestycyjne. Współpracując z Real Estate Group należącą do Blackstone, MMG odpowiada za doradztwo podczas transakcji, zarządzanie centrami handlowymi, a także wynajem powierzchni dla King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe, których właścicielem jest Blackstone.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum na stoisku 5.1. Forum odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.