Polska marka podbija kolejne rynki

Sinsay

Sinsay

Spółka LPP od marca 2013 roku otwiera salony nowej marki odzieżowej Sinsay. Obecnie w Polsce funkcjonuje 36 salonów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych. Firma na początku planowała rozwijać sieć wyłącznie na krajowym rynku, jednak zdecydowała się na uruchomienie punktów również w Czechach.

Na czeskim rynku funkcjonują już dwa salony Sinsay w Pradze (Centrum Handlowe Cerny Most i Vaclavskie Namesti). Jak dowiedział się portal Retailnet LPP planuje w Czechach kolejne otwarcia w Olomounc (Galeria Santovka) i Ostravie (CH Karolina Ostrava), a także jeden punkt w Rosji.

Sieć Sinsay do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży w Polsce. LPP planuje jesienią tego roku uruchomić sklep internetowy marki Sinsay.

Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Odzież przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw.
W I półroczu 2013 roku w salonach Sinsay zrealizowano sprzedaż w wysokości ponad 15 mln zł.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska