Z internetu do sklepów stacjonarnych

Fun in Design

Klientki firmy Fun in Design będą mogły już niebawem kupić obuwie marki w większej liczbie sklepów stacjonarnych. Firma musi sprostać wymaganiom klientkom, które coraz częściej chcą zobaczyć produkty marki w rzeczywistości przed zakupem.

Fun in Design to sklep internetowy, w którym można projektować buty. Oferta skierowana jest przede wszystkim do pań, natomiast od września br. również panowie będą mogli zaprojektować swoje buty.

– Ponieważ nasze klientki coraz częściej pytają o możliwość zobaczenia butów na żywo, przymierzenia, proszą o rady stylistyczne, postanowiliśmy wprowadzić Fun in Design do świata realnego. Nie rezygnujemy z dotychczasowego modelu sprzedaży, a wręcz przeciwnie. Chcemy, żeby proces projektowania butów pozostał w internecie, dodamy do niego możliwość „przetestowania” butów i nową wartość w postaci porady stylisty – mówi w rozmowie z Retailnet Paweł Kocon, współwłaściciel Fun in Design.

Produkty firmy są już dostępne między innymi w Centrum Handlowym Atrium Targówek w Warszawie.

– W chwili obecnej nawiązujemy współprace z niezależnymi butikami w różnych miastach w Polsce. Nasze buty można już zobaczyć w Warszawie w butikach: Lodge39, Not For Sale w CH Atrium Targówek, w Krakowie w butiku One&Only. W najbliższych miesiącach planujemy także obecność w Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu – dodaje.

– Na przełomie września i października otworzymy w Warszawie nasze własne studio ze sklepem Fun in Design przy ulicy Zgoda 3. Będzie tam można zamienić się w projektanta i stworzyć wymarzoną parę obuwia. Na miejscu na klientki czekać będą specjalne stanowiska z aplikacją do projektowania, gotowe pary butów, wzorniki skór, a także pomoc stylisty i dobra kawa. Wszystko w niepowtarzalnej atmosferze warsztatów. W butikach, w których są już nasze buty, a także w naszym własnym studio-sklepie, będzie można oczywiście kupić prezentowane pary, nie mniej sercem naszej firmy jest i będzie aplikacja i możliwość projektowania. Z naszych „butikowych” doświadczeń wiemy, że opcja projektowania jest wybierana częściej. Po dwóch tygodniach od zakupu klientki odbierają buty w wybranym butiku, albo wysyłamy je kurierem na wskazany adres – twierdzi Paweł Kocon.

Firma Fun in Design planuje otwarcia sklepów stacjonarnych także w centrach handlowych na terenie Polski i innych krajów.

– Myślimy o obecności w centrach handlowych, ale w tym przypadku, decyzja o otworzeniu tam sklepu jest po stronie zarządcy. Liczymy, że rodzący się właśnie trend na młode polskie marki sprawi, że w wyścigu o wynajem powierzchni sprzedażowej, będzie to dla nas ważnym argumentem i atutem. Pojawienie się na rynkach europejskich jest dla nas oczywistym krokiem. Mamy świetną aplikację do projektowania butów, produkt w dobrej cenie, stronę w angielskiej wersji językowej, niemiecka wystartuje na dniach, posiadamy dwuletnie doświadczenie na rynku polskim, mamy pomysły i ambicje – dodaje Kocon.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016