Top Secret: SCF to platforma wymiany doświadczeń biznesowych

Kolekcja Top Secret

Kolekcja Top Secret

Każdego dnia swoje uczestnictwo w Shopping Center Forum 2013 potwierdzają kolejni najemcy centrów handlowych. We wrześniowym Forum wezmą udział między innymi przedstawiciele marki odzieżowej Top Secret.

– Shopping Center Forum to doskonałe miejsce do nawiązywania relacji biznesowych, zapoznawania się z projektami funkcjonującymi, w trakcie realizacji oraz tymi planowanymi. To również platforma służąca wymianie doświadczeń z osobami z branży będąca cennym źródłem wiedzy na temat aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości komercyjnych – mówi w rozmowie z Retailnet Jacek Kopij, dyrektor ds. rozwoju sieci Top Secret.

– Spółka Top Secret należąca do grupy kapitałowej Redan posiada sieć 150 sklepów w Polsce oraz 64 sklepy za granicą. Spółka zarządza również 102 punktami sprzedaży (sklepy i kornery depozytowe) z markami Troll i Drywash. Preferowane lokalizacje to centra handlowe w miastach 40-75 tys. mieszkańców oraz galerie, rynki, główne ulice handlowe mniejszych miast poniżej 40 tys. mieszkańców, w których nie ma centrów handlowych. Interesują nas lokalizacje, które oprócz swej atrakcyjności zapewniają warunki biznesowe pozwalające realnie myśleć o zyskowności przedsięwzięcia jakim jest otwarcie sklepu – dodaje.

Shopping Center Forum – największe w regionie CEE spotkanie najemców z deweloperami odbędzie się w Warszawie w dniach 18-19 września. Więcej informacji na temat SCF 2013 i uczetników znajduje się tutaj.

Reklama

Galeria Jurajska