Uruchomiony został zmodernizowany portal www.topsecret.pl, który łączy efektywną sprzedaż z modowym wizerunkiem marki Top Secret oraz podstronami Troll i Drywash. Nowoczesny system odpowiada rosnącym wymaganiom klientów, wyzwaniom technologicznym i przede wszystkim znacznie większym potrzebom sprzedażowym.

Platforma sklepu internetowego zyskała zupełnie nowy layout i ulepszone funkcjonalności. Główne atuty to wysoka intuicyjność zakupów, zaawansowane, dynamiczne filtrowanie produktów oraz możliwość dostosowania oferty do konkretnego klienta na podstawie jego preferencji. Dla klientów zainteresowanych akcjami marketingowymi dostępne są indywidualne podstrony dla każdej promocji z dokładnym wskazaniem produktów i regulaminu, których dotyczy akcja. Docelowo zostanie wdrożony system rekomendacji umożliwiający klientom dokonanie bardziej trafnego wyboru oraz doradztwo i propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych.

Unowocześnienie platformy jest odpowiedzią na stałe rosnący udział sprzedaży online, której dynamika zamówień w lipcu wzrosła o 10 proc. rok do roku, a sprzedaż sztukowa zwiększyła się o 14 proc. tylko do połowy sierpnia dynamika zamówień wzrosła o 21 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Natomiast wskaźnik konwersji po uruchomieniu portalu wzrósł aż 40 proc.

W sklepie internetowym jest dostępna pełna oferta nowych kolekcji top Secret, troll, Drywash i Happy Kids.
Redan SA posiada łącznie ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach których znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket.