Rosną przychody sieci obuwniczej

CCC

CCC

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki CCC SA za sierpień 2013 wyniosły 98,8 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14,4 proc. Przychody za okres styczeń – sierpień wyniosły 856,9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2012 o 14,5 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za sierpień wyniosły 89 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 12,1 proc, narastająco za okres styczeń – sierpień wyniosły 812,7 mln zł i były wyższe o 14,2 proc. w stosunku do tego samego okresu 2012 roku.

Ostatnio spółka uruchomiła dwa salony obuwnicze w Austrii (Wiedeń). Pierwszy został otwarty w lipcu br. w centrum handlowym Donauzentrum, a drugi w sierpniu. Wkrótce spółka planuje kolejne otwarcia salonów w Wiedniu, Innsbrucku i Grazu.

Jak już informowaliśmy, spółka zaplanowała na ten rok zwiększenie liczby swoich sklepów o 50 nowych placówek. Sieć sprzedaży będzie rozwijana m.in. w regionach, w których jest słabiej obecna. Do końca roku CCC SA uruchomi 24 sklepy za granicą: w Austrii (7 sklepów), Słowenii (4 sklepy), Chorwacji (7 sklepów), Turcji (3 sklepy) i w Niemczech (3 sklepy).

CCC SA jest właścicielem sieci sklepów CCC, Lasocki, Quazi, Boti. Na koniec czerwca 2013 roku sieć sprzedaży grupy kapitałowej CCC SA. obejmowała 705 placówek.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016