Alma poprawiła wyniki

Delikatesy Alma

Delikatesy Alma

Firma Alma Market opublikowała wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2013 roku. W tym czasie firma zanotowała przychody finansowe w wysokości prawie 771 mln zł (ok. 759 mln zł w analogicznym okresie 2012 r.).

Zysk brutto spółki wyniósł prawie 156 mln zł, w porównaniu do prawie 151 mln zł w I pół. 2012 r. Strata netto to 1 936 tys. zł.

Spółka Alma Market prowadzi obecnie m.in. sieć 43 delikatesów Alma zlokalizowanych w największych polskich miastach. Plany inwestycyjne przyjęte przez spółkę dominującą Alma Market na 2013 rok zakładają otwarcie łącznie do ośmiu nowych delikatesów.

28 sierpnia 2013 roku otwarto ostatnie delikatesy sieci Alma w Warszawie. Nowa Alma zlokalizowana jest w Centrum Handlowym Europlex. Powierzchnia sprzedaży to około 500 mkw. Asortyment Delikatesów Alma obejmuje kilkadziesiąt tysięcy produktów, z czego prawie 3 tys. to produkty importowane na wyłączność dla Almy. Ofertę Delikatesów Alma uzupełnia sklep internetowy alma24.pl

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska